-
Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI. Dobry wybór
... Hyundai z ponad 4 centymetry większym rozstawem osi (stworzony dla Europy i w europejskim centrum stylistycznym w Russelsheim Am Main) debiutował w 2014 roku. I stał się bazą ... tego, że zawieszenie zestrojono sprężyście, na granicy twardości. Paradoksalnie, Active sprawnie tłumi wszelkie nierówności nawierzchni (nieprzyjemne stuki słychać tylko po ...
-
Korki w Polsce 2014
... „Ponowne otwarcie ulic w centrum Warszawy, zamkniętych na czas budowy II linii metra, paradoksalnie zwiększyło korki, Zjawisko to ma nawet wytłumaczenie naukowe i jest określane jako paradoks Braessa. To odwrócenie sytuacji, którą mieliśmy wcześniej po zamknięciu ul Świetokrzyskiej, gdy zakorkowanie okolicy, również paradoksalnie - znacząco zmalało ...
-
2024 rokiem stagnacji na rynku samochodów elektrycznych
... ok. ¼ w segmencie dostawczych BEV to wyniki znacznie odbiegające od oczekiwanych. Paradoksalnie, więcej pozytywów odnotowaliśmy na trudnym rynku infrastruktury. Operatorzy uruchomili ... inwestycyjnymi liczonymi w milionach złotych – mówi Jan Wiśniewski, Dyrektor Centrum Badań i Analiz PSNM. Druga połowa roku przyniosła kilka niedobrych informacji ...
-
Kia Venga 1,4 DOHC
... słychać i czuć. Venga to nic innego, jak Hyundai iX20. Powstała w europejskim centrum stylistycznym marki we Frankfurcie. I tak jak Hyundai, nie ma kompleksów… ... jakość plastików jak i precyzja montażu stoją na bardzo wysokim poziomie. Technika Venga, paradoksalnie, sprawia wrażenie samochodu mniejszego niż jest. A to naprawdę spore auto. Mierzy ...