-
Sektor MŚP napędza wynajem długoterminowy
... większy udział w finansowaniu pojazdów zyskują z kolei formy outsourcingowe, w tym również wynajem długoterminowy. Skala tego zjawiska jest już naprawdę pokaźna. Jeszcze w 2009 roku z tego rozwiązania korzystał zaledwie co dwudziesty przedstawiciel mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, dziś praktycznie co piąty samochód z floty MŚP finansowany ...
-
Najlepsze marki samochodów okiem dealerów. Mazda i kto jeszcze?
... po raz czwarty z rzędu, zajęła Mazda, zaś pozycję tuż za liderem uzyskała, pojawiająca się w zestawieniu po raz pierwszy od roku 2009, marka Lexus, należąca do koncernu Toyoty. Sama Toyota zajęła miejsce 3. zamykając podium, które w całości przypadło markom z Japonii. W najbliższym sąsiedztwie podium ...
-
Komfortowy Ford C-MAX 1.5 EcoBoost Titanium
... dobrze jak on. Do tego, wyróżniał się rodzinną pakownością i dlatego świetnie się sprzedawał. I pewnie też dlatego II generacja tego modelu (2009) straciła z nazwy słowo Focus. Warto dodać, że w ubiegłym roku auto przeszło bardzo głęboki lifting. I właśnie takiego, poliftingowego C-MAX'a tym razem ...
-
Sektor MSP docenił leasing samochodów?
... branżę transport i telekomunikacja (93,8 proc.) i ulokowanych jest we wschodniej (45,9 proc.) oraz północno-zachodniej części Polski (31 proc.). Mimo, że od 2009 roku liczba firm, które nie znają usługi spadła o ponad sto procent, wciąż jednak pozostaje grupa przedsiębiorców, którzy w ogóle nie wiedzą ...
-
Amerykańskie samochody dla Kowalskiego
... pojawiają się w konfiguracji z 2006 roku. Kolejne chętnie wystawiane auta to uniwersalne Mondeo (18,7%) oraz Fiesty (11,3%) - popularne w rocznikach 2008 oraz 2009. Dopiero auta pojawiające się pod koniec rankingu to typowo amerykańskie modele. Ranking powstał na podstawie danych serwisu OTOMOTO uwzględniających zapytania ...
-
Samochód służbowy. Nie tylko narzędzie pracy?
... prywatnego – dodaje. O badaniu Skaner MŚP, realizowany przez Instytut Keralla Research, to projekt badań prowadzonych wśród mikro, małych i średnich przedsiębiorstw od 2009 roku. Próba jest ogólnopolska, reprezentatywna, wynosi N = 600. Błąd pomiaru +- 4 proc., poziom ufności 95 proc. Próba oddaje strukturę firm MŚP; badanie ...
-
Flota samochodowa MŚP: jakie marki wygrywają?
... cenę – dodaje. O badaniu: Skaner MŚP, realizowany przez Instytut Keralla Research, to projekt badań prowadzonych wśród mikro, małych i średnich przedsiębiorstw od 2009 roku. Próba jest ogólnopolska, reprezentatywna, wynosi N = 500. Błąd pomiaru +- 4 proc., poziom ufności 95 proc. Próba oddaje strukturę firm MŚP; badanie ...