-
Mercedes-Benz Vito Furgon 111 CDI dla firmy dużej i małej
... zdjęć. Dla osób zainteresowanych kredytem Mercedes przygotował ofertę zarówno w złotówkach, jak i euro. Umowa ... Dla przedsiębiorców niemiecka marka stworzyła leasing od 24 do 60 miesięcy (w przypadku aut używanych okres trwania umowy i wiek pojazdu nie może przekroczyć 10 lat). Podsumowanie Vito Furgon 111 CDI to rozsądna oferta dla przedsiębiorstw ...
-
Elektromobilność: nowe obowiązki dla państw UE
... w Polsce. Ogólny budżet CEF 2 wynosi 33,7 mld. euro. Polska była jednym z większych beneficjentów tego programu w przeszłości ... przedsiębiorstw z Europy w obliczu coraz większej konkurencji ze strony hojnie dotowanych firm z USA czy Chin. Coraz wyraźniej wskazuje się na spadek pozycji europejskiej motoryzacji i ustępowanie pola firmom z Azji, dla ...
-
Pakiet mobilności: jak go interpretować, skoro nawet KE ma wątpliwości?
... może zostać odwieziony z miejsca pracy do domu lub na bazę innym środkiem transportu. Szczególnie pokrzywdzeni będą kierowcy zza wschodniej granicy Dla przedsiębiorstw funkcjonujących na zasadach wyjazdów kierowców dłuższych niż 3, czy 4 tygodnie to ogromna rewolucja w całej dotychczasowej działalności. Zmiana ta dotknie w szczególności kierowców ...
-
Ile możemy stracić na pakiecie mobilności?
... "zamrożenia" kabotażu ma kosztować przewoźnika około 679 euro. UE powraca do prac nad nowym prawem dla transportu drogowego. Ile mogą na tym stracić ... poruszaną kwestią wydaje się temat odpoczynków tygodniowych. Oprócz przedsiębiorstw transportowych nie o samych można zapomnieć kierowcach, dla których proponowane zmiany też będą miały bardzo duży ...
-
Wypożyczalnie samochodów kończą z nieuczciwością?
... 275 euro bez porozumienia ... dla całego sektora. Wzmocnienie zaufania konsumentów podczas wypożyczania samochodów powinno wpłynąć na wzrost (ok.3-4%) w sektorze turystycznym w ciągu następnych dwóch lat w Europie. W 2013 roku zawarto ponad 21 milionów umów wynajmu samochodów w samej Unii Europejskiej. Według danych Leaseurope pięć przedsiębiorstw ...
-
Polski transport. 15 lat w UE i pytania o przyszłość
... firmom zewnętrznym stosuje około 80-90 proc. przedsiębiorstw, a polska branża TSL stała się drugim, ... oraz w 2011 i 2012 roku – kryzys zadłużenia w strefie euro. W obu tych przypadkach, pomimo trudnej sytuacji i spowolnienia gospodarczego, rodzimi przewoźnicy ... To być może najtrudniejsza sytuacja dla przewoźników z Europy Środkowo-Wschodniej od momentu ...
-
Pakiet mobilności. Chaos będzie trwać, na co musi być gotowy transport?
... wyzwania jak pakiet mobilności. Trendy zakładania oddziałów przedsiębiorstw transportowych za granicą oraz wzrost poziomu ... Zachodu? Polskie samochody ciężarowe w większości spełniają normę Euro VI i ciągną nowe naczepy czy zabudowy ... a to właśnie ono jest najbardziej niekorzystne dla przedsiębiorców z Europy Środkowo-Wschodniej. Dlatego czas na ...
-
Sprzedaż nowych samochodów I-III 2016
... roku . Tendencja wzrostowa utrzymuje się głównie za sprawą firm. Udział zakupów przedsiębiorstw w łącznej sprzedaży sięga niemal 62%. W Europie też dobrze O dobrej passie można ... się na wynikach sprzedaży niemieckiego producenta, ale skalę kryzysu „samochodów dla ludu” poznamy najwcześniej za kilka, a nawet kilkanaście miesięcy. Optymistyczne ...
-
Jak bardzo różnią się przepisy drogowe w Europie?
... Europie potrafią znacznie się różnić, ale istnieją uregulowania, które są identyczne dla całego obszaru. I tak np., gdziekolwiek jedziemy, powinniśmy trzymać przy ... przeciętna pensja w sektorze przedsiębiorstw w przeliczeniu na europejską walutę wynosi ok. 1 tys. euro, podczas gdy w Niemczech średnia sięga 3,7 tys. euro, a jeszcze wyższa jest np. ...
-
Kabotaż, czyli prawdziwy powód powstania pakietu mobilności?
... na arenie międzynarodowej, prędzej czy później zostanie wprowadzony. Nie można liczyć na wycofanie się unijnego legislatora z prób ustanowienia nowego prawa dla transportu drogowego. Pytanie brzmi jedynie, czy nowo wybrani europarlamentarzyści wraz z członkami Rady Unii Europejskiej cofną zapisy z powrotem do komisji TRAN ...
-
Pakiet mobilności: czego boją się przewoźnicy?
... rozliczania płacy minimalnej, co znacząco podniesie koszty przedsiębiorstw. Aktualnie pakiet mobilności czeka jeszcze dwuetapowa ... tachografy. Czy może być to powód, dla którego w 2019 r. spadło zainteresowanie kupnem nowych ciężarówek? ... europejskiego rynku TSL wyniosła 341,5 mld euro, z czego 16,4 proc. znajdowało się w rękach polskich przewoźników ...
-
Mercedes Vito furgon 111 CDI 4×2 - blaszak z charakterem
... umieścić spaletyzowaną jednostkę ładunkową na pokładzie Vito i tak jesteśmy w stanie załadować do 3 Euro palet na pace. Skoro załadowany, to w drogę! O nie, jeszcze nie koniec! ... , który obsługuje resztę funkcji multimedialnych - nawigację, radio. Z całą sympatią dla Vito, ale centralnie umieszczony panel, na którym ulokowano wspomniany ekranik, ...
-
Transport drogowy: o czym pamiętać, szukając cargo?
... transportem drogowym to podmioty z sektora MŚP. Oznacza to, że zdecydowana większość przedsiębiorstw, które rok rocznie wypracowują kilka procent PKB, to jednoosobowe działalności gospodarcze ... rozchodzą – mówi Tomasz Czyż z GBOX. Frachty – gdzie ich szukać? Giełdy transportowe. Dla wielu firm to główne miejsce pozyskiwania zleceń. Nawet firmy, ...
-
Coraz więcej chętnych na kupno samochodu
... europejskich i północnej Afryki. PLANY KUPNA SAMOCHODU W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH Dlatego tak ważne dla weryfikacji opinii i prognoz odnośnie koniunktury w polskiej gospodarce mogą być analizy w tym obszarze. Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych i IRG SGH opisały prognozy koniunktury w polskiej gospodarce, poświęcając kilka pytań w ankiecie ...
-
Drugie życie części samochodowych
... przypadkowe osoby. A skutki działalności szarej strefy są szkodliwe dla środowiska oraz dla zdrowia ludzi i zwierząt. W każdym samochodzie znajdują się płyny eksploatacyjne ... dotuje przedsiębiorstwa zajmujące się tym biznesem, poprzez kierowanie do takich przedsiębiorstw części wpływów ze sprzedaży nowych produktów lub przyznając różnego rodzaju ulgi ...
-
Pakiet mobilności. Kto w Brukseli zadba o polski transport?
... minimalnej – mówi Łukasz Włoch, ekspert główny OCRK. W ostatnim czasie wśród właścicieli przedsiębiorstw przewozowych widoczne było pewne rozprężenie, co może wynikać z faktu, ... na scenie politycznej w Brukseli zapowiada się emocjonująco oraz niestety bardzo niepewnie dla polskich przewoźników – komentuje Łukasz Włoch. – Mimo iż nie jesteśmy w stanie ...
-
Jak będzie wyglądał transport przyszłości?
... w zakresie autonomii i nowych napędów będą łatwiej dostępne dla dużych przewoźników, o większych zdolnościach inwestycyjnych, co może stanowić czynnik zwiększenia poziomu koncentracji w branży. - Konsolidacja w branży transportu drogowego jest nieunikniona. Pozycja dużych przedsiębiorstw będzie się wzmacniać, z kolei małe, mniej efektywne ...
-
Transport drogowy - jakie podwyżki w 2024 roku?
... przedsiębiorstw i postępującej optymalizacji działań będzie się umacniał w tym roku. A to między innymi za sprawą kolejnych podwyżek, które czekają branżę TSL. Jakich? Przewoźnicy muszą przygotować się na 12 proc. wzrost odprowadzanych składek, związanych z wyższym przeciętnym prognozowanym wynagrodzeniem dla ... od paliwa o około 0,08 euro za litr. Z ...
-
4 rzeczy, których potrzeba, żebyśmy zaczęli kupować samochody elektryczne
... przewrót zarówno w polityce energetycznej kraju, jak i gmin oraz przedsiębiorstw. Co zrobić, aby dobrze wykorzystać ten moment? Jakie czynniki mogą przesądzić ... wynieść nawet 10 tys. Euro. W każdym kraju, w którym dopłaty funkcjonowały, odnotowano zwiększenie rejestracji aut na prąd. Wsparcie finansowe dla kupujących pojazdy elektryczne planowane ...
-
Transport: czy koronawirus opóźni pakiet mobilności?
... ? Koronawirus dezorganizuje pracę wszystkich ludzi i funkcjonowanie wielu instytucji oraz przedsiębiorstw. Wśród branż najbardziej narażonych na perturbacje związane z pandemią ... wynikających z zamówień online. Jednak e-commerce nie będzie dostateczną dźwignią dla branży. Takie zamówienia obsługują głównie busy, a nie 40tonowe pojazdy ciężarowe. ...
-
Jak rozwijać firmę transportową w 2020 r.?
... a specjaliści ze ZFPF (Związku Firm Pośrednictwa Finansowego) postarają się znaleźć odpowiednie finansowanie dla firm w 2020 roku. Rozwój firmy transportowej? Postaw na telematykę Jeżeli chcemy ... za sobą kilka lub kilkanaście lat pracy wiąże się z dopłatami związanymi z normami Euro, co więcej, niektóre pojazdy mogą nie dostać pozwolenia na wjazd do ...
-
Elektromobilność w Polsce, nowe inwestycje i miejsca pracy
... dla międzynarodowych koncernów. Dobrze rozwinięta infrastruktura transportowa i energetyczna, rządowe programy i dotacje, a także dostęp do wykwalifikowanej kadry pracowników, to argumenty, dzięki którym coraz więcej zagranicznych przedsiębiorstw ... w latach 2017-2021 wyniosła ponad 750 mln euro, co stanowi 37,9 % całkowitej wartości eksportu e-busów ...
-
Elektryfikacja flot ciężarowych - czy firmy są na to gotowe?
... tys. euro. Zdaniem Jakuba Gwiazdowskiego, dla większości polskich firm transportowych takie kwoty są poza zasięgiem: Zgodnie z informacjami Polskiego Instytutu Transportu Drogowego, większość pojazdów ciężarowych w Polsce jest własnością osób indywidualnych lub małych firm, a tylko 48% należy do średnich lub dużych przedsiębiorstw. Elektryfikacja ...
-
Auto elektryczne w firmie - przyszłość czy fanaberia?
... dla przedsiębiorstwa, zarówno wizerunkowy, jak i ekonomiczny – twierdzi Grzegorz Paszta z Renault Polska. Jego słowa potwierdzają niedawne kontrakty kilku krajowych przedsiębiorstw ...
-
PZWLP: CFM w 2018 r.
... wyraźnego wkraczania wynajmu długoterminowego w sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Oszczędności w porównaniu do konkurencyjnych rozwiązań, stałe koszty związane z ... między innymi o wprowadzeniu od września nowej normy emisji spalin Euro 6d-Temp dla wszystkich sprzedawanych nowych samochodów. Wdrażanie nowego standardu spowodowało niemałe ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem