-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... rosła wartość Mercedes-Benz. Toyota pozostaje najbardziej wartościową motoryzacyjną marką świata w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 za rok 2016. Wyniki rankingu ... marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - motoryzacja
... marki. Ten producent z Dearborn w stanie Michigan (USA) odszedł od pozycji standardowej marki ze średniej półki w stronę większej wyrazistości dzięki takim inicjatywom jak umowa partnerska z firmami Daimler i Nissan mająca na celu skomercjalizowanie technologii ogniw paliwowych. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - motoryzacja
Zgodnie z wynikami najnowszego dorocznego rankingu najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100, opublikowanego przez Millward Brown, wśród marek motoryzacyjnych liderem pozostaje Toyota, choć jej wartość w stosunku do roku 2014 r. spadła o 2%. Najszybciej rosła wartość marki Audi – aż o 43%, co w dużej mierze było zasługą popularności ...
-
Tesla najcenniejszą marką motoryzacyjną
... większej liczby konsumentów wtedy, gdy stanie się bardziej znacząca w ich życiu. Marki motoryzacyjne od dawna wykorzystują marketing, aby pozycjonować się na wymiarach takich ... to wyróżnienie się na wymiarze odpowiedzialności za środowisko. O rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ: Realizowany przez firmę Kantar ranking BrandZ to ...
-
Volvo Concept You
... marki Volvo. Na swoim stoisku w Szanghaju, firma Volvo Car Corporation przeprowadziła liczne wywiady z potencjalnymi klientami. Nie ograniczając się tylko do jednego rynku, firma zbierała opinie dotyczące modelu Concept Universe z całego świata, zarówno w postaci ankiet, jak i uważnego śledzenia komentarzy w mediach społecznościowych. Najcenniejsze ...