-
Niskie ceny paliwa nie na długo?
... się na wzrost sprzedaży, będziemy wiedzieli dopiero po podsumowaniu I kwartału 2015. Przy okazji warto jednak zauważyć, że ferie zimowe dla polskich ... tworzenia zapasów paliw, NCW – czyli obowiązek dodawania biokomponentów do paliw oraz podatki obciążające każde z poszczególnych ogniw łańcucha dystrybucji paliw, jak choćby transport, a także ...
-
Kto zaczarował ceny paliw?
... stosunkowo często. Mieliśmy z nimi np. do czynienia chociażby na przełomie 2014 i 2015 r., kiedy benzyna w hurcie spadła z 2,25 zł do 1,20 zł. Wtedy także w europejskim ... polityki cenowej stacji, jest fakt, że zwykle to diesel (ze względu na niższe podatki) kosztuje mniej niż benzyna. Ta prawidłowość jest widoczna zarówno w Europie, jak i w Polsce ...
-
Cena benzyny znowu spadła. Kiedy to odczujemy?
... podatki stanowią połowę jej wysokości. Jednak nawet to nie tłumaczy powolnego spadku wartości benzyny na przełomie grudnia 2014 r. i stycznia 2015 ...
-
Ubezpieczenie OC: kiedy zapłacimy mniej?
... czarę goryczy przelał rok 2015 kiedy to ujemny wynik techniczny tej grupy ubezpieczeń wyniósł ponad jeden miliard złotych (upraszczając – ubezpieczyciele w roku 2015 ponieśli straty w tym ... obowiązkowe, to dla większości Polaków rodzaj dodatkowego podatku, a jak wiadomo im niższe podatki tym lepiej. Ponadto jakość obsługi też nie ma w tym wypadku tak ...
-
Smart ForFour 1.0 Proxy - jedyny w swoim rodzaju
... jest dwusprzęgłowa skrzynia nowej generacji (Twinamic), która zapewne będzie współpracować z nowym (grudzeń 2015 roku), 90-konnym motorem. 71-konny silnik lubi wyższe obroty, dlatego ... zwrot pojazdu) oraz Leasing z serwisem (zawierający naprawy, przeglądy, podatki i ubezpieczenia komunikacyjne). Podsumowanie Smarta można polubić lub znienawidzić. To ...
-
Diesel kończy karierę?
... chce Diesla W Europie obowiązują dziś przepisy, pośrednio lub bezpośrednio uzależniające podatki od emisji szkodliwych substancji. Drugi kierunek rozpoczynającej się właśnie ... Aten i Mexico City. Prawdopodobnie już wkrótce nie wjadą tam wyprodukowane przed 2015 rokiem samochody z silnikami wysokoprężnymi, nie spełniającymi normy Euro 6. Do tego Unia ...
-
Nie ma uzasadnienia dla wysokich cen paliw. Będą obniżki
Ceny paliw w Polsce utrzymują się na bardzo wysokim poziomie w porównaniu do cen diesla czy benzyny bezołowiowej na europejskim rynku hurtowym. Różnice są na tyle duże, że nawet biorąc pod uwagę wszystkie elementy podtrzymujące ekstremalnie wysokie ceny w detalu, można spodziewać się gwałtownych spadków w najbliższych tygodniach Druga połowa ...