-
Marki samochodowe nie mogą liczyć na lojalność klienta?
... tych, które przeszły głęboki kryzys finansowy (Meksyk, Brazylia, RPA, Włochy, Hiszpania, Portugalia) Najważniejszymi czynnikami wyboru aut są: zaufanie do marki/modelu, zadowolenie z usług dealera samochodowego, cena i atrakcyjna oferta handlowa. Choć Polacy deklarują, że atrakcyjna oferta cenowa nie jest najważniejsza – jak się okazuje ...
-
SEAT Ateca 2.0 TSI DSG FR daje poczucie pewności
... Który z nich jest warty uwagi? To już zależy od indywidualnych oczekiwań klienta. Konserwatywni kierowcy z pewnością powinni zainteresować się reprezentantem hiszpańskiej marki. SEAT Ateca ... Trudno byłoby oczekiwać lepszych rezultatów od, bądź co bądź, rodzinnego samochodu. Pełne zadowolenie. Czy to samo dotyczy zużycia paliwa? Otóż, wiele zależy od ...
-
Najlepsze marki samochodów okiem dealerów. Mazda i kto jeszcze?
... . Po raz pierwszy w historii badania poszerzono je o osobną ankietę, w której oceniono zadowolenie dealerów ze współpracy z importerami samochodów dostawczych do 3,5 t. W tej kategorii liderem ... ich jakości, niezawodności, dostępności oraz konkurencyjności z punktu widzenia klienta. Drugi, najistotniejszy z kolei parametr to współpraca z importerem ...
-
Wynajem długoterminowy aut dostawczych
... względów wszystkie auta są kierowane do Autoryzowanych Stacji Obsługi. Na życzenie klienta istnieje możliwość naprawy pojazdu w innych stacjach, z którymi współpracuje Alphabet Polska ... klientów indywidualnych. Michał Chudzik (Alphabet Polska FM). - Jakość obsługi i zadowolenie klientów to kluczowe priorytety Alphabet Polska, które stanowią dla ...