Mazda 6 2.5 SKYACTIV-G 6AT i-ELOOP SkyPASSION jeździ tak jak wygląda
2015-02-18 15:47
Przeczytaj także: Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D SkyPASSION - auto bez wad?
Wrażenia z jazdy
Auto, i to jest dobra informacja, jeździ tak jak wygląda, czyli… doskonale. 192 konie świetnie radzą sobie z masą „szóstki”. Mazda, pomimo tego, że skrzynia automatyczna działa nieco wolniej niż automaty Audi czy BMW, bardzo dynamicznie „zbiera” się do jazdy. Wyprzedzanie, nawet kolumny TIR-ów, to czysta przyjemność.
fot. mat. prasowe
Mazda 6 2.5 SKYACTIV-G 6AT i-ELOOP SkyPASSION - widok z boku
Zawieszenie japońskiej przedstawicielki segmentu D jest raczej sportowe. Ale nie bez obowiązkowej w autach segmentu D odrobiny komfortu. Samochód idealnie „słucha” kierownicy. Wszelkie dziury i nierówności pokonuje bez nieprzyjemnego kołysania i dobijania amortyzatorów. Do uszu kierowcy nie dobiegają absolutnie żadne odgłosy pracy podwozia. Jedyne co słychać w kokpicie, to ładny gang silnika.
Okiem przedsiębiorcy
Mazda 6 w zależności od poziomu wyposażenia, nadwozia i silnika kosztuje od 88 700 do 164 900 zł. Poza zakupem za gotówkę auta z Hiroszimy można zakupić w kredycie lub w leasingu. Z prezentowanym silnikiem „szóstka” jest oferowana tylko w topowym wyposażeniu i kosztuje co najmniej 140 900 zł.
fot. mat. prasowe
Mazda 6 2.5 SKYACTIV-G 6AT i-ELOOP SkyPASSION - bagażnik
Kredyt 50/50 z ostatnią ratą balonową jest udzielany na okres 12 miesięcy. Pierwsza wpłata to oczywiście 50% wartości auta. Leasing, z możliwością finansowania od 0%, jest udzielny na okres od 24 do 60 miesięcy. Ponieważ Mazda nie ma w Polsce swojego banku, szczegółowe informacje o obu formach zakupu uzyskamy u dealerów.
Podsumowanie
Ładnie wygląda, dobrze jeździ, a i cena, szczególnie modeli bazowych, nie jest szczególnie wygórowana. W zamian za nią otrzymamy lepiej niż niezłą jakość, bezawaryjność i dużo frajdy z jazdy. A to akurat tyle, żeby cieszyć się z zakupu.
1 2
oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl
Przeczytaj także
-
Mazda 3 2.0 SkyPassion warta swojej ceny
-
Mazda 3 2.0 SKYACTIV w nieprzyzwoicie niskiej cenie
-
MINI Cooper SD Paceman ALL4
-
Mazda CX-5 2,0 SKYACTIV-G AT
-
Jeep Cherokee 2.2 MJD Limited, czyli komfort na 5
-
Skoda Fabia Combi Scoutline 1.2 TSI
-
Ford Focus ST diesel sprawia zabójcze wrażenie
-
Toyota Auris Touring Sports 1.6 D-4D z szansą na sukces?
-
Skoda Fabia Combi 1.2 TSI DSG Edition - szansa na sukces?
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)