-
Kia Sorento 2,2 CRDi 4WD AT XL
... Volkswageny, Ople, Fiaty czy Skody. Karoseria Pierwsze Sorento zjechało z taśm produkcyjnych w 2003 roku. Potem koncern jeszcze dwukrotnie je modernizował. Sorrento AD 2013 to trzecia generacja pełnowymiarowego SUV-a z Korei. Jaki jest? Potężny. Wydaje się, że Koreańczycy chcieli zbudować auto w „amerykańskich” rozmiarach, wyposażone ...
-
Ranking warsztatów samochodowych
... jak i prywatne serwisy zrzeszone w jednej sieci. W sumie badaniem objęto 15 sieci, tj.: AD Serwis Auto Crew Auto PRIMO Bosch Service Euro Warsztat EuroMaster ... bardzo dobrze (57,8%) i wyjątkowo (15,6%). Najwyższe noty w ogólnej ocenie pracowników zdobyty 3 sieci (100%): AD Serwis Auto Crew Euro Warsztat Klasyfikacja generalna Warto dodać, że aż 83% ...
-
Ford B-Max 1,6 TDCi
... i dziwne, ale zarazem praktyczne rozwiązanie. Odkryje to szybko ten, kto wyjechał właśnie z Ikei z kilkoma pudłami kryjącymi jego nowe meble. Ale, ad rem. Karoseria Ford B-Max wygląda właściwie jak C-Max. Jest tylko trochę bardziej… kompaktowy. Jeżeli już uprzemy się, żeby szukać różnicy ...
-
Land Rover Discovery Sport Si4 HSE Luxury pełen zalet
... jednak dopiero intermezzo. Cały system jest nieco bardziej zaawansowany. A pełny zestaw systemów ułatwiających jazdę terenową Discovery Sport obejmuje poza wspominanymi AD i Terrain Response: Hill Descent Control (HDC, system ułatwiający zjazd ze wzniesienia), Gradient Release Control (GRC, kontrola prędkości podczas zjazdu ze ...
-
Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI AT6 Cosmo ma sporo do zaoferowania
... gwarantują wprawdzie komfortu, ale na krótszą metę spełnią swoje zadanie. Warto też zauważyć, że owe awaryjne miejsca nie zostały zamontowane ad hoc. Świadczą o tym… dodatkowe schowki na podręczne drobiazgi i kubki. Wbrew pozorom, dostęp tam jest bardzo wygodny. Dwa skrajne fotele z drugiego ...
-
Hyundai Elantra 1.6 CRDi Style jest kuszącą propozycją
... II generacji Elantry to… doceniam ogrom pracy, jaki Koreańczycy włożyli w tworzenie aut, które bez „obciachu” można sprzedać choćby w Europie. A więc, ad rem… Deska i panel środkowy są modelowe. Stylistycznie i pod względem ergonomii Elantrze nic zarzucić się nie da. Powiem więcej, to wnętrze ...
-
Urodziwy Fiat 500X 1.4 Multiair Cross
... . Innymi słowy, w odróżnieniu od aut Fiata, Alfy czy Lancii nawet sprzed kilku lat, jest nie tylko atrakcyjnie, ale też wygodnie. Ad rem… Obie pary drzwi otwierają się bardzo szeroko, co ułatwia zajmowanie miejsc w kabinie. Fotele są nad wyraz wygodne, wręcz komfortowe ...
-
Wypadek samochodowy za granicą droższy niż całe wakacje
... oraz pokryć pozostałe koszty związane z rozprawą we francuskim sądzie Koszty pokryte przez ubezpieczenie: 5000 € kaucja 1000 € początkowa stawka za działania ad hoc adwokata. 8000 € honorarium adwokata za obronę w postępowaniu karnym 1700 € koszt opinii biegłego sądowego 1270 € koszty dojazdu na rozprawy kierowcy ...
-
Transport drogowy: o czym pamiętać, szukając cargo?
... pracuje na stałych kontraktach (59 proc.). Jednak spory odsetek przedsiębiorców poszukuje zleceń na giełdach transportowych (41 proc.). Oczywiście zlecenia stałe i ad hoc mogą występować w różnej konfiguracji. Możemy mieć kontrakt na regularnej trasie do danego kraju, ale zdobywać cargo na giełdach, by ...
-
Serwisowanie poza ASO nie pozbawia auta gwarancji
... odpowiedni warsztat. Można też zaufać warsztatom sieciowym, czy działającym pod egidą producenta lub dystrybutora części (np. Bosch Car Service, Q-Service, AD Serwis, Eurowarsztat). Organizatorzy tych sieci są gwarantem jakości napraw i używanych do nich części. ¬Z 17,5 tys. niezależnych warsztatów do sieci należy ...
-
Nowy Fiat Tipo
... , nie brakuje na tylnej kanapie miejsca na głowy i nogi. Warto też dodać, że środkowe miejsce na kanapie nie jest miejscem ad hoc, tylko pełnowartościowym dla trzeciego pasażera. Jednym z atutów auta niewatpliwie jest 520-litrowy bagażnik o powierzchni około metr na metr. Fiat zdecydował ...
-
Przyszłość automotive: leasing i elastyczne ubezpieczenia
... zmieniających się wymagań konsumentów. Dla atrakcyjności leasingu ważne jest jednak, aby ustawodawca w Polsce w końcu dostrzegł konieczność zniesienia wymogu formy pisemnej ad solemnitatem dla umowy leasingu, który to wymóg już w obecnych realiach rynkowych i prawnych jest nieproporcjonalny i niezrozumiały – mówi Łukasz Szymański, Radca Prawny ...