-
Nissan Juke: mały crossover
... z jazdy, technologie przyjazne dla użytkownika, a jednocześnie był praktyczny i wygodny.” – powiedział Simon Thomas, Starszy Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu w firmie Nissan. „Nissan właściwie rozpoznał nastroje europejskich klientów proponując im crossovera Qashqai. Podobne badania rynku przeprowadziliśmy przed wprowadzeniem modelu Juke, aby ...
-
Nowy Ford Ranger
... na tyle wszechstronnym, że z powodzeniem powinien poradzić sobie z każdym zadaniem przewozowym, czy to w użytku prywatnym, czy też jako środek transportu w firmie bądź na potrzeby jednoosobowego przedsiębiorcy. Ostatnia transformacja, jakiej poddano ten model jest najbardziej widoczna w nowym wnętrzu, dzięki któremu nabywcy kompaktowego ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - motoryzacja
... różne modele aut wydają się takie same – skomentował Peter Walshe, Global BrandZ Director w firmie Millward Brown. – Nasza analiza wykazała, że te marki motoryzacyjne, które ... świata BrandZ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... musi sobie radzić – skomentował wyniki Peter Walshe dyrektor globalny ds. rankingu BrandZ w firmie Millward Brown. – Grupy kapitałowe mające w swoim portfelu silne marki będą miały ... ™ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata „BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands”, prowadzony przez firmę Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje ...
-
Abonament na samochód, czyli czas na ekonomię dostępu
... obcowania z innymi ludźmi oraz budowanie relacji i nawiązywanie kontaktów zawodowych - wynika z badania Global Coworking Survey. Przedstawiciele pokolenia Y nie są też przywiązani do swoich pracodawców. 44% młodych ludzi planuje pracować w jednej firmie maksymalnie 2 lata – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Deloitte. Przekłada się to również ...