-
Czy Polaków stać na leasing nowego samochodu? Ile trzeba zarabiać?
... to pytanie analitycy Carsmile sprawdzili, ile trzeba zarabiać, aby kupić auto z ... zarabia ok. 7100 zł na rękę, a druga jest na etacie (5400 zł netto). Singiel nie poszaleje Niestety znacznie gorzej sytuacja wygląda w przypadku singla. Osoba prowadząca 1-osobowe gospodarstwo domowe może sobie pozwolić na zakup jedynie trzech aut z listy TOP10, o ile ...
-
Ceny paliw: ile km przejeżdża Europejczyk za dzienne wynagrodzenie?
... roku dziennie zarabiają czterokrotnie więcej niż np. Węgrzy (po przeliczeniu na złotówki) i siedmiokrotnie więcej niż najbiedniejsi Bułgarzy. Czy w krajach, gdzie zarabia się najwięcej, ceny paliw również są najwyższe? W większości przypadków - tak. Z reguły najtańsze paliwa tankują mieszkańcy Europy Środkowo-Wschodniej. Oni także zdecydowanie ...
-
Ceny benzyny w Europie i na świecie: ile litrów za średnią krajową?
... z krajów bryluje w rankingu siły nabywczej wynagrodzeń pod względem zakupu paliwa? Ile paliwa za średnią pensję można zatankować w krajach europejskich? I półrocze bez dużych wahań ... litrów), Luksemburczycy (2 413 litrów) i Duńczycy (2 033 litry). W Polsce według najnowszych danych GUS zarabia się średnio 7 181 zł brutto (5 225 zł netto). Przeciętny ...
-
Ile kosztuje OC? To nawet 40% wynagrodzenia
... OC wydają największą część swoich pensji znajdziemy kasjerów, pracowników biurowych, a także nauczycieli. Według danych praca.pl, zatrudniony na etacie kasjer zarabia przeciętnie 2296 złotych netto. Za polisę OC płaci natomiast 911 złotych, co oznacza, że wydaje na nią aż 39 proc ...
-
Na jaki samochód stać polską klasę średnią?
... korzystania z PPK (bez PPK będzie to odpowiednio 4 109 zł netto i 7 581 zł netto). W skład „Klasy średniej” mogą też wchodzić przedsiębiorcy, o ile rozliczają się według skali podatkowej. O klasie średniej zrobiło się głośno dzięki Polskiemu Ładowi, najpierw z powodu nowej ulgi podatkowej, a później zamieszania ...
-
Kim jest polski kierowca ciężarówki?
... są przez zagranicznych kontrahentów za solidność, terminowość i pracowitość. Ile zarabiają? Jak wynika z raportu „Zarobki zawodowych kierowców w Polsce”, 95% osób w zawodzie zatrudnionych ... tytułu podróży służbowej. Badania pokazują, że ponad 1/3 prowadzących ciężarówki zarabia powyżej 6000 PLN netto. Zazwyczaj są to osoby wykonujące transport ...
-
Wyższe zarobki = więcej mandatów
Wyższe zarobki to także wyższa częstotliwość otrzymywania mandatów - wynika z badania zleconego przez rankomat.pl. Okazuje się, że najczęściej otrzymują je kierowcy zarabiający ponad 7 tys. złotych na rękę. Ci, którzy otrzymują wynagrodzenie do 3 tys. zł netto, kary płacą znacznie rzadziej. Zależność pomiędzy zarobkami polskich kierowców a ...
-
Najtańsze i najdroższe auta w wynajmie długoterminowym
... się problematyczne. W takim wypadku nabywca może jednak skorzystać z klasycznego leasingu, o ile oczywiście posiada odpowiednią zdolność kredytową, aby opłacać tak wysokie faktury – ... zł z pełnym VATem. To kwota odpowiadająca aż trzem miesięcznym pensjom, jakie średnio zarabia się w Polsce „na rękę”. Koszt użytkowania samochodu osobowego na poziomie ...
-
Auto na abonament: zobacz na co się stać
... VATu, a także nieco innym sposobem kalkulacji usługi wynajmu w przypadku aut wykorzystywanych w działalności gospodarczej. Ponad 200 modeli do wyboru, jeśli rodzina zarabia 14 tysięcy… Jeszcze większe możliwości wyboru samochodu będzie mieć rodzina, której łączny dochodów „na rękę” wynosi 14 000 zł, a obecne ...
-
Pakiet mobilności: czy firmy transportowe zapłacą 2x więcej?
... kierowców? Polscy przewoźnicy pod ścianą – jaki transport ucierpi najbardziej? Jeśli teraz kierowca zarabia 7 tys. zł „na rękę”, a podstawa wynosi 3600 zł brutto i reszta ... przygotować się na to, że trzeba będzie bardzo dokładnie wyliczać, ile należy dopłacać kierowcy, który zacznie podlegać przepisom pakietu mobilności w transporcie międzynarodowym ...
-
Skoda Citigo 1.0 MPI Style - sztuka kompromisu
... , ale Skodzie Citigo daleko do takich aspiracji. O ile istnieje mnóstwo manufaktur produkujących auta drogie, ekstremalnie szybkie i egzotyczne jak śnieg na Hawajach, o tyle segment miejskich pomykaczy zarezerwowany jest dla wielkich koncernów. Powód jest prosty – zarabia się na nich tak mało, że potrzebny jest ...