Internetowy Samochód Roku 2014
2015-03-27 12:45
Przeczytaj także: Internetowy Samochód Roku 2013
Z nowości w TOP10 najpopularniejszych samochodów nowych warto wymienić takie modele jak Nissan Qashqai, Skoda Rapid i Superb, Ford Focus, VW Passat i Honda Civic. Kia Sportage utrzymała się w pierwszej dziesiątce, tracąc jednakże jedno miejsce.
Monika Rakowicz, ekspert z TNS Polska podsumowuje:
Rok 2014 jest rokiem, który po raz kolejny został zdominowany przez marki grupy Volkswagen, zarówno w rankingu samochodów używanych Otomoto.pl, jak i na rynku samochodów nowych. W sumie, wszystkie 4 marki należące do niemieckiego koncernu, czyli VW, Skoda, Audi oraz SEAT stanowią ponad 1/5 rynku samochodów nowych w Polsce, utrzymując tym samym niezagrożoną pozycję lidera. Wydaje się, ze w kolejnych latach ta sytuacja się nie zmieni, gdyż grupa VW efektywnie pracuje na ten sukces, choćby przez sukcesywny wzrost wydatków na media, plasując się w pierwszej piątce największych reklamodawców w Polsce. Podobnie jak w ubiegłorocznym rankingu wyszukań aut używanych, w tym roku wśród 10 najczęściej wyszukiwanych samochodów używanych są 3 marki oraz 6 modeli koncernu Volkswagen.
fot. mat. prasowe
Finansowanie zakupu
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Internetowy Samochód Roku. Jakie auta używane na celowniku Polaków?
-
Internetowy Samochód Roku 2018
-
Internetowy Samochód Roku 2016
-
Internetowy Samochód Roku 2012
-
Internetowy Samochód Roku 2010
-
Najpopularniejsze samochody używane 2010
-
Branża motoryzacyjna w 2009 roku
-
Najpopularniejsze auta w Europie
-
Elektromobilność: po 2035 roku zaleje nas fala używanych samochodów?
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)