eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Volkswagen Touareg 3.0 TDI R-Line ma jedną wadę. Jest drogi

Volkswagen Touareg 3.0 TDI R-Line ma jedną wadę. Jest drogi

2015-05-13 15:02

Przeczytaj także: Volkswagen Polo 1.2 TSI wysoko wśród klasowych konkurentów


Okiem przedsiębiorcy


Prezentowany niemiecki SUV nie jest autem tanim. Testowana przez nas wersja była wyceniona na około 300 tysięcy złotych. Touareg w wersji standardowej kosztuje 228 tysięcy złotych. Auto jest idealną opcją na długie wyjazdy. Ale nie tylko. Sporym atutem tego auta jest również pojemność jego bagażnika. W standardzie to aż 580 litrów do linii okien. Po złożeniu foteli, prawie 1650 litrów!

Jak sfinansować zakup? Opcji jest kilka. Gotówka, leasing lub kredyt… Kredyt EasyDrive: nabywca od początku jest właścicielem samochodu, wkład własny może wynieść nawet 0%, a umowa trwa 3 lub 4 lata. Po tym czasie klient może wybrać jedną z opcji zakończenia umowy: zwrócić samochód i zmienić go na nowy, zostawić sobie auto i jednorazowo spłacić pozostałą część jego wartości lub zostawić sobie auto i pozostałą część kredytu spłacić w dogodnych ratach.

fot. mat. prasowe

Volkswagen Touareg 3.0 TDI R-Line - bagażnik

W standardzie to aż 580 litrów do linii okien. Po złożeniu foteli, prawie 1650 litrów!


W Leasingu EasyDrive, czyli w leasingu z wysoką wartością końcową, miesięczna rata leasingowa jest dużo niższa w porównaniu z klasycznym leasingiem, ponieważ korzystający spłaca jedynie rzeczywistą utratę wartości samochodu, a nie całą jego wartość. Płacąc niskie, rozłożone w czasie raty, firma osiąga najniższy koszt utraconych korzyści. Uzyskuje również wolne środki finansowe, które może zainwestować w bieżącą działalność lub rozwój biznesu. Wygodne jest także zakończenie umowy: przedsiębiorca zwraca auto i nie musi angażować się w czasochłonny i nieraz skomplikowany proces sprzedaży samochodu na rynku wtórnym. Leasing EasyDrive można wziąć na dowolny model Volkswagena, na okres od 24 do 60 miesięcy, z wpłatą własną od 10 do 45 proc. wartości auta.

Podsumowanie


Największy SUV ze stajni VW ma tylko jedna wadę. Jest… drogi. Owszem, wart swojej ceny, ale… Trudno się jednak dziwić. Dzieli płytę i cześć gamy silników z Porsche Cayenne II. A o gusta klienta walczy z Jeepem GC czy BMW X5. Towarzystwo nobliwe i… też nietanie. A jak wiadomo, noblesse oblige!

poprzednia  

1 2 3

oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl NaMasce.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: