Ford S-MAX 2010
2009-12-18 09:41
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Nowy Ford S-MAX gotowy do debiutu
S-MAX 2010 wyróżnia się przeprojektowaną maską silnika, zmienionymi zderzakami z przodu i z tyłu oraz nową osłoną chłodnicy. Producent zastosował także światła LED do jazdy dziennej oraz nowe klosze tylnych świateł, w których również umieszczono diody LED.fot. mat. prasowe
Wewnątrz znalazło się wiele elementów predysponujących auto do zajęcia miejsca w klasie premium takich jak nowa, wielofunkcyjna konsola podsufitowa, panoramiczne okno dachowe z elektrycznie sterowanymi roletami czy system oświetlenia kabiny oparty o technologię LED.
W ofercie znajdzie się nowy, 2-litrowy silnik benzynowy EcoBoost z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, który rozwija 203 KM przy 5 500 obr./min. i 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego w przedziale od 1 750 do 4 500 obr./min.
fot. mat. prasowe
Jednostka będzie współpracowała z dwusprzęgłową przekładnią automatyczną, dzięki której przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie 8,5 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 221 km/h. Wszystko to przy średnim spalaniu na poziomie 8,1 litra na 100 kilometrów.
Klienci będą mogli zdecydować się też na sprawdzony silnik wysokoprężny 2.0 Duratorq TDCi w trzech wariantach mocy: 115, 140 i 163 KM.
Ford S-MAX 2010 wejdzie do sprzedaży w Europie na początku przyszłego roku.
oprac. : Moto Target
Przeczytaj także
-
Odświeżony Ford Mondeo
-
Nowy Ford Focus
-
Które marki samochodów zaskakują sprzedażą?
-
Nowe Fordy Transit i Tourneo Custom
-
Ford Bronco może podgryźć Wranglera
-
Rejestracja nowych aut mocno w górę. A jak jest naprawdę?
-
Nowy Ford Bronco debiutuje w Polsce
-
20 modeli samochodów dostępnych "od ręki" w marcu 2023
-
Nowy Ford Ranger Raptor