Volvo V60 D4 AWD R-Design
2013-05-24 12:01
Volvo V60 D4 AWD R-Design - z zewnątrz © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Volvo V60 Cross Country B4 AWD
Z zewnątrzCo tu dużo mówić, samochód prezentuje się rewelacyjnie. Wygląda tak, że aż nie chce się do niego wsiadać. Lepiej postać na chodniku i po prostu popatrzeć, bo design V60 naprawdę cieszy oko. Decydując się na Volvo V60 możemy być pewni, że będziemy zbierać spojrzenia. Może nie będą one wzbogacone o otwarte usta i powiększone źrenice, ale z pewnością każdy esteta odprowadzi go wzrokiem. Myślę, że styliści projektujący testowanego wcześniej Forda Focusa ST powinni brać w Volvo lekcje projektowania przodu samochodu.
fot. mat. prasowe
Volvo V60 D4 AWD R-Design
Auto z pakietem R-Design emanuje dynamizmem, a przy tym nie przytłacza. To za sprawą ostrych linii, które dodają mu „opływowości”. Całość porusza się na cieniutkich oponach wciśniętych na 18-calowe felgi. Wadą tej przyciągającej spojrzenia stylistyki jest niestety ograniczona funkcjonalność samochodu. Volvo V60 do przewozu bagażu oddaje jedynie 430 litrów, a to jak na kombi naprawdę bardzo niewiele.
fot. mat. prasowe
Volvo V60 D4 AWD R-Design - wnętrze
Wnętrze
Wnętrze V60 to w zasadzie same plusy. Plus za dobrej jakości materiały, które są ze sobą świetnie spasowane i dobrane pod względem stylistycznym. Plus za przejrzystość i łatwość obsługi deski rozdzielczej, która jest kontynuacją pomysłu na zostawienie wolnej przestrzeni za środkową konsolą. Plus za niezbyt krzykliwe dodatki w stylistyce R-Design, które dyskretnie urozmaicają i dodają trochę życia wnętrzu (m.in. skórzano-materiałowa tapicerka, uchwyt dźwigni zmiany biegów, wyhaftowane logo R-Design na fotelach). Skoro już wspomniałem o fotelach warto dodać, że są jednymi z najlepszych w swojej klasie. Są wystarczająco twarde, dobrze trzymają w ostrych zakrętach, a materiały, którymi je obszyto są przyjemne w dotyku. Kolejny plus to trójramienna wielofunkcyjna kierownica, która pewnie leży w ręku. Nie przypadły mi do gustu jedynie podświetlone na niebiesko zegary obrotomierza i prędkościomierza, ale to tylko moje subiektywne odczucie i nie każdy musi się z tym zgadzać. Duży plus należy również przyznać za przestrzeń pozostawioną dla kierowcy i pasażerów, choć przy ponad przeciętnym wzroście komfort podróżowania znacznie się obniża.
fot. mat. prasowe
Volvo V60 D4 AWD R-Design - kokpit
oprac. : Karol Hatylak / Auto-strefa.pl
Przeczytaj także
-
Volvo XC90 B5 AWD - bardzo udany suv premium
-
Volvo V90 Cross Country B5 nie ma słabych stron
-
Volvo V60 B3 - jego siła tkwi w normalności
-
Volvo V90 T8 eAWD Recharge imponuje osiągami i cieszy jakością
-
Volvo XC90 T8 Recharge - kolos z charakterem
-
Volvo XC60 T6 eAWD, czyli jakość i komfort
-
Volvo V60 Cross Country D4 AWD. Kombi lepsze niż suv?
-
Volvo V60 D4 - chłodno i elegancko
-
Volvo V60 2.0t 367 KM Polestar - cichy zabójca
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)