Hyundai i40 Sedan 2,0 GDI Comfort Plus
2013-07-29 09:37
Hyundai i40 Sedan 2,0 GDI Comfort Plus © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Hyundai i40 Sedan 2.0 GDI Comfort Plus
KaroseriaPierwszą istotną w dzisiejszych czasach zaletą jest wygląd. Hyundai i40 prezentuje się nowocześnie i elegancko zarazem. Przód zdobią piękne reflektory, które idealnie pasują do długiej maski. Dzięki mocno pochylonej szybie i ciekawie narysowanym lampom tylna część karoserii jest równie atrakcyjna. Spójna sylwetka i przyjemne dla oka kształty sprawiają, że to jeden z najlepiej wyglądających sedanów klasy średniej. Świetny design pozwolił więc nadrobić zaległości w dziedzinie prestiżu, który w tym segmencie pożądany jest coraz częściej.
fot. mat. prasowe
Hyundai i40 Sedan 2,0 GDI Comfort Plus - karoseria
Wnętrze
Kabina ma więcej zalet niż można było się tego spodziewać. Kokpit o ciekawej formie spodoba się przede wszystkim kierowcom o sportowych aspiracjach. Potężna konsola środkowa, niebieskie podświetlenie i wstawki polakierowane na czarno robią dobre wrażenie. Nie bez znaczenia są także dobrze spasowane plastiki.
Przednie, obszerne fotele mają odpowiedni zakres regulacji i sprawdzają się podczas dalszych podróży. Przydałoby się jednak nieco lepsze podparcie boczne. Ogromnym zaskoczeniem jest tylna kanapa, która bez problemów zmieści trzech śmiałków o sporych gabarytach – miejsca nie brakuje ani wszerz, ani wzdłuż, co nie jest takie oczywiste w tej klasie.
Jak to w sedanach bywa, bagażnik jest duży, ale nie do końca praktyczny. 525 litrów pozwala na wakacyjny wyjazd, jednakże trzeba uważać na wnikające do środka zawiasy. Ponadto niewielki otwór załadunkowy uniemożliwia przewóz większych przedmiotów.
Technologia
fot. mat. prasowe
Hyundai i40 Sedan 2,0 GDI Comfort Plus - wnętrze
Przydatne linki:
- Kilometrowka
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
-
Hyundai i40 2.0 GDI Premium z charakterem
-
Hyundai Kona 1.6 T-GDI N Line
-
Hyundai i40 Wagon 1.7 CRDI 7DCT Premium
-
Hyundai i30 1.6 CRDi DCT Comfort. Po prostu dobry kompakt
-
Hyundai i10 1.25 MPI Comfort - świetnie wyposażony mieszczuch
-
Hyundai i30 coupe nie do końca sportowy
-
Hyundai Genesis 3.8 GDI HTRAC Executive dla prezesów bez kompleksów
-
Hyundai i20 Coupe 1.2 MPI Comfort sportowy tylko z wyglądu
-
Hyundai i30 Turbo - za mało na rasowego hot-hatcha
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)