eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Mitsubishi Outlander 2.2 DiD Intense Plus vs Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive Navi

Mitsubishi Outlander 2.2 DiD Intense Plus vs Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive Navi

2013-08-22 09:30

Przeczytaj także: Honda CR-V 1.6 i-DTEC Lifestyle to rozsądny wybór


Okiem przedsiębiorcy

Mitsubishi Outlander 2.2 DiD Intense Plus


Choć ceny nowego Outlandera zaczynają się od 98 990 zł to jednak za topowy model, który mieliśmy przyjemność testować, trzeba zapłacić 166 990 zł. Co otrzymujemy w zamian? Wszystko. Naprawdę, nie ma ani jednego elementu wyposażenia, przy którym widniałby inny napis niż STANDARD. Lista wyposażenia jest bardzo długa, więc pozwolę sobie na pominięcie wielu jej elementów i wymienię najważniejsze. Widoczność i oświetlenie – czujnik deszczu, reflektory ksenonowe z szerokim kątem oświetlenia i auto poziomowaniem, system ostrzegania o nagłym hamowaniu. Bezpieczeństwo – adaptacyjny tempomat, kamera cofania, poduszki chroniące kolana, system unikania kolizji oraz ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, kilka enigmatycznie brzmiących systemów odpowiadających za jazdę hamowanie (ASC, TCL, BAS, EBD, BOS, HSA). Wnętrze – wszystko w skórze, 9 głośników, podgrzewanie siedzeń. I wiele wiele innych.

Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive Navi

96 200 zł to cena za podstawowy model, decydując się na opisywany w teście musimy być gotowi na wydatek rzędu 163 800 zł. Tutaj podobnie jak w Outlanderze przy każdej pozycji na liście wyposażenia widnieje napis STANDARD. Jedyną rzeczą jaką możemy zmienić jest kolor skórzanej tapicerki z czarnego na beżowy, ale producent wycenił taką zmianę na 0 zł, więc trudno raczej nazwać to opcją. Widoczność i oświetlenie – aktywne doświetlanie zakrętów, reflektory biksenonowe, samościemniające lusterko, oprowadzanie do domu. Bezpieczeństwo – tutaj podobnie jak w Outlanderze możemy spodziewać się kamery cofania i całej masy enigmatycznych, jakże ważnych w kwestii bezpieczeństwa skrótów: ABS z EBD, TSA, VSA, plus oczywiście komplet poduszek powietrznych. Wnętrze – dobrej jakości 6-głośnikowe audio wspomagane subwooferem, wejście USB/AUX kompatybilne z iPodem, fotel kierowcy regulowany w pozycjach, plus oczywiście wszystko w skórze.

Podsumowanie

Honda i Mitsubishi to z pewnością ciekawe propozycje dla osób myślących o zakupie dużego samochodu. Ceną nie odbiegają od typowych aut segmentu SUV, a właściwościami jezdnymi, oraz oferowaną przestrzenią znacznie je przewyższają. Trudno jednoznacznie określić, który z nich jest lepszy. Wszystko zależy od preferencji kierowcy. Jeżeli chcesz czerpać przyjemność z dynamicznej, pełnej ostrych zakrętów jazdy wybierz Hondę, jeżeli zaś ponad wszystko cenisz sobie komfort samochodu SUV wybierz Outlandera, który pod tym względem jest znacznie bardziej ucywilizowany.

fot. mat. prasowe

Mitsubishi Outlander 2.2 DiD Intense Plus - dane techniczne


fot. mat. prasowe

Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive Navi - dane techniczne

poprzednia  

1 2 3

oprac. : Karol Hatylak / Auto-strefa.pl Auto-strefa.pl

Więcej na ten temat: Mitsubishi, Honda, SUV, testy samochodów, samochody, auta
Volkswagen Cross Polo 1,2 TSI

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: