-
Opel Frontera 2024 w Polsce
SUV-y wciąż cieszą się ogromnym zainteresowaniem, dlatego każdy producent stara się powiększać ich flotę. Nie inaczej jest w przypadku niemieckiej marki, która właśnie zaprezentowała w Polsce nowego przedstawiciela tego gatunku. Opel Frontera 2024 w końcu dojechał do naszego kraju. Powrót do kultowej nazwy jest dobrym, coraz częściej stosowanym ...
-
Nowy Citroen C3 zadebiutował w Polsce
Francuzi zmienili koncepcję swojego miejskiego modelu. Teraz to niewielki crossover, który ma jeszcze lepiej wpisywać się w aktualnie panujące trendy. Właśnie miałem okazję go sprawdzić na polskich drogach. Nowy Citroen C3 w końcu pojawił się nad Wisłą. Z perspektywy naszego rynku, to bardzo ważny debiut. Dlaczego? Lokalni klienci często wykazują ...
-
Debiutuje Hyundai Inster
Samochody elektryczne nie cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. Jeśli jednak mamy szukać w nich sensu ekonomicznego, to właśnie w takich modelach. W pewnym stopniu mogą być wręcz pragmatycznym wyborem, a nie wyznacznikiem forsowanej ideologii. Sęk w tym, że klient powinien przekonać się sam do auta, a nie poprzez naciski polityczne, które ...
-
Nowy Opel Grandland
To niezwykle ważny model dla niemieckiej marki. Jego najnowsze wcielenie ma przed sobą trudne zadanie. Rywalizacja w jednym z najpopularniejszych i największych segmentów nie będzie łatwa. Ma jednak predyspozycje, by zdobyć spory kawałek tortu. Już teraz mogę zdradzić, że Opel Grandland w prezentowanym wydaniu to duży skok - zarówno jakościowy, ...
-
Ford CAPRI 2025
Amerykańska marka kontynuuje transformację modelową. I nie chodzi jedynie o zmiany dotyczące koncepcji napędowej. W tym przypadku doszło również do przywrócenia nazwy, acz pod inną postacią. Ford Capri 2025 to swego rodzaju historyczna interpretacja, która ma lekko nawiązywać do protoplasty i bardziej wpisywać się w aktualnie panujące trendy. Czy ...
-
Premiera DS N°8 w Polsce
Francuska marka powoli poszerza swoją ofertę produktową. Teraz trafił do niej zupełnie nowy model, którego zadaniem jest wypełnienie kolejnej niszy. Czy DS N°8, bo o nim mowa, zdoła przekonać do siebie klientów? Pierwszy kontakt ujawnia, że auto ma potencjał, ale jego oficjalny target raczej nie będzie tak duży, jak w przypadku kompaktowego SUV-a. ...
-
Jaecoo 7 Super Hybrid
Czy polski rynek jest w stanie "utrzymać" ponad dwadzieścia nowych marek z Państwa Środka? Oczywiście, że nie, a już na pewno nie na kilka dekad. Niektóre z nich nie przetrwają, podobnie zresztą jak te zachodnie. Istnieje jednak grono producentów, które może czuć się pewniej. I wśród nich jest Jaecoo należące do Chery. Właśnie sprawdziłem, jak ...
-
Nowy Hyundai Inster
Dywersyfikacja modelowa to klucz do utrzymania zainteresowania rynkowego. Właśnie dlatego koreańska marka dysponuje szeroką gamą produktów, która ma wpisać się zarówno w oczekiwania klientów, jak i aktualne wymogi prawne. Nowy Hyundai Inster to próba zainteresowania kierowców poruszających się głównie po mieście. Ma kilka mocnych argumentów, które ...
-
Nowości Astary: Primastar, Interstar i D-Max
Oficjalny dystrybutor trzech japońskich marek w Polsce zorganizował event, na którym pojawiły się istotne nowości w segmentach użytkowych. Premiery Astary, bo o nich mowa, mogą wyraźnie wpłynąć na proporcje udziałów rynkowych w naszym kraju. To nowe wydania dobrze znanych modeli. Premiery Astary Pod skrzydłami tego konglomeratu w Polsce znajdują ...
-
Premiera Renault 5 E-Tech
Dywersyfikacja oferty produktowej jest dziś najlepszą, a zarazem najbezpieczniejszą strategią. Francuski producent zdaje sobie z tego sprawę, dlatego dostosowuje gamę do potrzeb klientów oraz (coraz bardziej absurdalnych) norm europejskich. Jedną z najnowszych propozycji, które mogą zadowolić "obie strony", jest Renault 5 E-Tech. To mieszanka ...
-
Alpine A290 debiutuje w Polsce
Gama francuskiej marki premium doczekała się nowego modelu. Alpine A290, bo o nim mowa, to elektryczny hatchback wpisujący się w segment B. Choć jego napęd bazuje na innej koncepcji, niż ta pierwotna, ma dawać mnóstwo radości z jazdy. Czy rzeczywiście daje? Nadszedł czas, by to sprawdzić - pierwsze sztuki już dotarły do Polski. Karoseria Uroda to ...
-
Opel Mokka po liftingu
Gama niemieckiego producenta jest stopniowo aktualizowana. Jednym z jej najważniejszych reprezentantów jest miejski SUV, który cieszy się w Europie dużym zainteresowaniem. Do naszego kraju właśnie trafiła odświeżona wersja prezentowanego samochodu. Czy Opel Mokka po liftingu utrzyma zainteresowanie klientów? Czas pokaże. Karoseria Druga generacja ...
-
Nowy Citroen C3 Aircross
Francuski producent stara się rozwijać swoją gamę zgodnie z nowymi trendami. Nie tylko wykorzystuje modę na "auta dla aktywnych", ale też zaszczepia w nich praktyczność i pragmatyzm. Kolejnym tego przykładem może być ten europejski SUV dla siedmiu osób. W dobrej wersji kosztuje 96 500 złotych. Za bazową konfigurację zapłacisz nawet kilkanaście ...
-
Citroen C4 po liftingu
Oferta francuskiej marki zaczyna zmierzać w stronę pragmatyzmu. I to może się podobać, ponieważ widać wyraźnie, że nie ma mowy o odpuszczaniu chińskiej konkurencji, która zaczyna panoszyć się po Starym Kontynencie. Czy próba odparcia rynkowego ataku będzie skuteczna? Kompaktowy Citroen po liftingu daje takie nadzieje. To zaskakująco udane auto, ...
-
Premiera Ford Puma Gen-E
Każdy producent musi śmielej patrzeć w stronę aut elektrycznych, co wiąże się ze stopniowo zaostrzanymi normami emisji. Niektóre modele są więc produkowane trochę na siłę - w odseparowaniu od oczekiwań rynkowych. W tym przypadku jednak da się znaleźć sens istnienia. I to spory. Ford Puma Gen-E może być ciekawą propozycją dla konkretnej grupy ...
-
W Polsce debiutuje Fiat Grande Panda mHEV
Wzrastająca liczba chińskich marek sprawia, że renomowani producenci ze Starego Kontynentu muszą uatrakcyjniać swoje oferty - w taki sposób, by zadowolić pragmatyków i zachować konkurencyjność. Nie jest to łatwe, ale ten stylowy crossover z Europy udowadnia, że można. Stanowi również ciekawy łącznik z przeszłością, co jest dziś bardzo modne. Ma ...
-
Renault 4 E-Tech trafiło na polski rynek
Choć coraz większe grono firm wykorzystuje styl retro, to właśnie ta marka robi to najlepiej. Kolejnym tego przykładem jest Renault 4 E-Tech, które trafiło na polski rynek. Stanowi interesującą odpowiedź na panujące trendy. Czy osiągnie sukces? Na pewno skutecznie wypełni gamę, która jest rozsądnie zdywersyfikowana, by spełniać potrzeby klientów. ...