-
Lit, kobalt i miedź. Od tego zależy elektromobilność w Polsce?
... i miedź, od której zależeć będzie końcowa cena baterii, ładowarek i kabli czyli znaczna część kosztu pojazdu i infrastruktury – komentuje Michał Ramczykowski, prezes Europejskiego Instytutu Miedzi. Elektromobilność w Polsce stoi hybrydą Jak już wspomniano we wstępie, III kwartał br. zaowocował rejestracją 541 elektryków, z czego 245 stanowiły ...
-
Jak bardzo różnią się przepisy drogowe w Europie?
... Instytutu Turystyki wynika, że Polacy na podróże po Europie coraz częściej wybierają samochód. ... analityk Cinkciarz.pl. - Dane nie określają jednak średniego wieku i wartości samochodów - dodaje analityk Cinkciarz.pl. W końcówce europejskiego rankingu (z 2015 r.) posiadaczy samochodów osobowych są: Rumunia z 261 samochodami na 1000 mieszkańców oraz ...
-
Diesel kończy karierę?
... są najczęściej wybierane w segmentach małych i kompaktowych samochodów, które stanowią połowę europejskiego rynku. Według ekspertów JATO Dynamics, w ciągu 3 lat udział samochodów z ... segmencie – komentuje Prezes LeasePlan Fleet Management Polska, Sławomir Wontrucki. Według danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR w okresie od stycznia ...
-
Downsizing – czy jest się czego bać?
... , prof. Politechniki Krakowskiej, dyrektor Instytutu Pojazdów Samochodowych i Silników Spalinowych Politechniki Krakowskiej: Jednym z ważniejszych problemów rozwoju silników spalinowych jest emisja dwutlenku węgla, która jest bezpośrednio związana z wielkością zużycia paliwa. W myśl założeń Europejskiego Związku Producentów Samochodów ACEA do roku ...
-
Audi A4 najczęściej serwisowanym autem
... . używanych aut. Ich średni wiek wyniósł 12 lat – wynika z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar. Dlatego eksperci rankomat.pl przeanalizowali, ... najczęściej serwisowane modele w Niemczech były młodsze niż w Polsce. Potwierdzają to również dane Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA). Wynika z nich, że w naszym kraju ...