-
Renault Austral - premierowy suv z mocnymi argumentami
... prędkość maksymalna? Francuzi, podobnie jak choćby Volvo, postanowili zastosować elektroniczne ograniczniki, które mają sprzyjać bezpieczeństwu jazdy. W polskich warunkach to nie powinno przeszkadzać, skoro u nas i tak można jeździć maksymalnie 140 km/h. A co powiedzą Niemcy? Cytując legendarnego prezentera: „Nie wiem, choć się domyślam”. Renault ...
-
Elektromobilność: nowe obowiązki dla państw UE
... to bardzo istotny element strategii „Fit for 55”: przewidują więcej publicznych punktów ładowania na ulicach miast i przy autostradach w Europie. Jesteśmy przekonani, że w najbliższej przyszłości obywatele będą mogli ładować elektryczne auta tak ... czasu na prace związane z implementacją. Jest to kolejny element przyspieszający realizację celów UE. ...
-
Ford Tourneo Courier i Transit Courier
... to Transit Courier posiadający skrzynię załadunkową zapewniającą jeszcze większe możliwości przewozowe. Zacznijmy od stylistyki. Wiem, że to sprawa mniej istotna w takim modelu, ale i tak ... je wyłączyć. Ciekawostką jest tak zwany Wrong Way Alert, który informuje użytkownika o jeździe pod prąd. Wydaje się to przesadną dbałością o bezpieczeństwo, ale ...
-
Nowy Citroen C3 Aircross
... . Podstawę stanowi doładowana jednostka benzynowa o pojemności 1,2 litra, która generuje 100 koni mechanicznych i 205 niutonometrów. To zaktualizowana konstrukcja z łańcuchem rozrządu. Uzupełnia ją sześciobiegowa skrzynia manualna. Tak skonfigurowane auto przyspiesza do setki w 12,5 sekundy i rozpędza się do 179 km/h. Producent obiecuje zużycie ...
-
Chińskie samochody: ile można zaoszczędzić?
... wejścia Polski do UE, nie przypominam sobie tak wielu prywatnych klientów na rynku. Może to spowodować, że Polacy zaczną się przesiadać z aut używanych, ... się w corocznych podwyżkach cen swoich samochodów – wylicza ekspert Superauto.pl. Jest to spowodowane m.in. ogromną przewagą technologiczną chińskich producentów, a także posiadaniem przez nich ...