2014-06-02 10:23
Przeczytaj także: Suzuki Jimny 1.3 VVT Elegance
Z zewnątrz…fot. mat. prasowe
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport - przód
Japońskie kombi nie zaczyna się za słupkiem C. Ono staje się Tourerem już od słupka B. Pięknie pociągnięty, schodzący delikatnie ku dołowi dach. Wspinająca się ku górze linia tylnych okien. Szerokie, muskularne błotniki.
fot. mat. prasowe
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport - tył
Linia świateł, tak jak w hatchbacku, ciągnie się przez całą szerokość klapy. Zniknął jednak spoiler ograniczający widoczność do tyłu auta. To najważniejsza, i do tego bardziej pragmatyczna niż stylistyczna zmiana.
fot. mat. prasowe
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport - wnętrze
Wnętrze auta łączy w sobie nowoczesność, nieco tradycji, ergonomię i praktyczność.
oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl
Nietuzinkowa Honda Civic Tourer
Ford Focus Kombi vs Honda Civic Tourer - szybciej, czy więcej?
Wielozadaniowa Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC
Honda Civic 5d 1.8 i-VTEC Sport
Honda Civic 1.0 MT - niekiedy litr to za mało
Honda Civic 1.6 i-DTEC Executive
Honda Civic X 1.5 VTEC Turbo CVT 5D - trzech muszkieterów i lekcja aikido
Honda Civic sedan 1.5 Turbo Elegance - reprezentacyjny kompakt
Honda Civic 4d 1.5 VTEC Turbo Elegance
Wynagrodzenia za pracę w magazynie sięgają 25 tys. zł brutto
Coraz więcej kampanii phishingowych
Ceny mieszkań nie spadają z powodu wakacji kredytowych?
"Mieszkanie bez wkładu własnego" jest, ale kredytów brak
Czy strajk pracowników znajduje zrozumienie?
Spokojny handel na Wall Street
ICT: AB SA liderem Computerworld TOP 200