2015-01-26 00:50
Przeczytaj także: Wielozadaniowa Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC
Jeszcze kilkanaście lat temu ciężko byłoby skojarzyć jakiekolwiek kombi ze sportem. Teraz na szczęście nie dość, że kombi wyglądają coraz bardziej sportowo, to przy tym potrafią sprawić, że jadąc nimi ciągle się uśmiechasz. Co prawda Focusa pokochały głównie firmy, czyniąc go tym samym jednym z najlepiej sprzedających się aut flotowych, a uprzedzeń do kierowców Civiców również nie brakuje.fot. mat. prasowe
Ford Focus Kombi - przód
Ford ma charakterystyczny już przód, który podkreśla dynamikę pojazdu.
fot. mat. prasowe
Honda Civic Tourer - widok z przodu i boku
Bok Civica to klasyczne, obłe i delikatne przetłoczenia, które owszem ładne, ale z drugiej strony takie zwyczajne.
fot. mat. prasowe
Ford Focus Kombi - przednie fotele
Ford posiada znacznie wygodniejsze i lepiej wyprofilowane fotele, zwłaszcza z przodu.
fot. mat. prasowe
Honda Civic Tourer - wnętrze
Prosta, zaprojektowana ze wczesnych duchem coraz popularniejszego minimalizmu deska rozdzielcza Civica została obrócona w stronę kierowcy sprawiając, że każdy przycisk znajduje się na wyciągnięcie palca.
fot. mat. prasowe
Honda Civic Tourer - tylne fotele
Jeżeli planujesz często podróżować wraz z całą rodziną lub przyjaciółmi znacznie lepszym rozwiązaniem okaże się Civic, który z tyłu oferuje obszerną kanapę.
fot. mat. prasowe
Honda Civic Tourer - bagażnik
Honda natomiast oddaje do dyspozycji aż 624 litry.
fot. mat. prasowe
Honda Civic Tourer - przód
Civic w testowanej konfiguracji kosztuje 86100 zł.
oprac. : Auto-strefa.pl
Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC Lifestyle. Jedyną jej wadą jest cena
Ford Focus ST diesel sprawia zabójcze wrażenie
Nietuzinkowa Honda Civic Tourer
Honda Civic 1.8 i-VTEC Sport - dobry wybór
Mocno odświeżony Ford Focus 1.5 EcoBoost Titanium
Niezawodna Honda CivicTourer 1.8 i-VTEC Sport
Ford Focus Ecoboost na czwórkę z plusem
Honda Civic 1.6 i-DTEC budzi emocje
Niezawodna Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport