eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Skoda Yeti 1,4 TSI

Skoda Yeti 1,4 TSI

2013-09-09 12:10

Przeczytaj także: Skoda Yeti 2.0 TDI 4x4 Outdoor robi wrażenie


Wrażenia z jazdy

Skoda Yeti wygląda bojowo, ale jazda „terenowa” powinna być jej obca. Poza zwiększonym prześwitem nie ma cech samochodów off-roadowych, dlatego głębsze błoto może ją… zatrzymać. Wycieczka do lasu na przysłowiowe grzyby nie powinna jednak sprawić najmniejszych problemów.

fot. mat. prasowe

Skoda Yeti 1,4 TSI - silnik

Yeti to auto z silnikiem 1,4 TSI pod maską i napędem na przednią oś.


Mimo wysokiego nadwozia, auto nie przechyla się za bardzo na boki. Ponadto zachowuje się stabilnie nawet podczas gwałtownego manewrowania. Odbija się to na komforcie resorowania, aczkolwiek wcale nie jest gorzej niż u konkurencji. Skoda radzi sobie z wieloma nierównościami różnego rodzaju, ale głębsze dziury dają się odczuć w kabinie.

Wspomniany wyżej prześwit przydaje się najbardziej w mieście, gdzie żaden krawężnik nie robi na Yeti wrażenia. Co więcej, dobra widoczność na wszystkie strony i całkiem niezła zwrotność sprawiają, że manewrowanie to czysta przyjemność. Mniej pewni kierowcy mogą jednak zawsze liczyć na czujniki parkowania.

Okiem przedsiębiorcy

Za Yeti z bogatym wyposażeniem Elegance, silnikiem 1,4 TSI pod maską i napędem na przednią oś trzeba zapłacić minimum 82 250 zł. Kilka dodatków może tę cenę zwiększyć do ponad 90 tysięcy. Warto jednak zaznaczyć, że jeszcze w tym miesiącu we Frankfurcie zostanie zaprezentowana Skoda Yeti po face liftingu (główną zmianą stylistyczną jest usunięcie charakterystycznych okrągłych lamp z przodu i zmiana kształtu reflektorów), co daje dobrą pozycję wyjściową podczas negocjacji ze sprzedawcą.

fot. mat. prasowe

Skoda Yeti 1,4 TSI - tył auta

Z tyłu dominują proste, pudełkowate kształty, które nieco urozmaica czarny zderzak ze srebrną nakładką.


Skoda jest liderką sprzedaży w naszym kraju. Ma w tym udział spory wachlarz finansowy umożliwiający dopasowanie oferty do własnych potrzeb. Klienci zainteresowani kredytem mogą wybrać jeden z trzech wariantów: Kredyt Niskich Rat (36 albo 48 miesięcy, wkład własny od 0%, raty równe miesięczne i ostatnia rata z opcjami spłaty, oprocentowanie nominalne 3,99%), Kredyt 3,99% (okres od 12 do 84 miesięcy, wkład własny od 0%, raty równe lub malejące) lub Kredyt Roczna Rata (okres od 12 do 48 miesięcy, wkład własny od 20%, raty malejące, oprocentowanie nominalne 0% dla rocznego kredytu lub 3,99% - dla pozostałych okresów). Dla przedsiębiorców czeska marka przygotowała leasing od 24 do 60 miesięcy z opłatą wstępną od 10% do 45% wartości, pakietem ubezpieczeń komunikacyjnych i wartością wykupu od 1% do 25%.

Podsumowanie
Crossovery są nie tylko praktyczne, ale także modne. Nie trzeba więc nikogo namawiać do ich zakupu. Skoda Yeti jest jednym z najbardziej doświadczonych „zawodników” w tej grupie, ale wciąż oferuje bardzo dobrą jakość, praktyczne wnętrze i rozsądnie wycenioną technologię VW.

poprzednia  

1 2

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: