-
Najlepszy samochód wg Polaka: jakie kryteria najważniejsze?
... %. – Hitem jeśli chodzi o wyposażenie są obecnie systemy Apple CarPlay oraz Android Auto, umożliwiające korzystanie ze smartfona na wyświetlaczu samochodowym. Chodzi w szczególności ... w systemy ostrzegające przed kolizją czy w tempomat z funkcją hamowania. Samochody klasy premium mają tego typu rozwiązania w standardzie, ale w autach z niższej półki ...
-
Mercedes-Benz GLE Coupe 400 d 4MATIC
... . Karoseria GLE Coupe narodził się w 2014 roku i szybko zainteresował sobą klientów. Auto wprowadziło do segmentu sporo świeżości i było pierwszym realnym konkurentem BMW X6. Dziś ... . I tu warto zwrócić uwagę na poziom wykonania. Materiały są naprawdę premium i nawet w takich miejscach nie ma mowy o widocznych oszczędnościach. Standardowa pojemność ...
-
Suzuki Swace 1.8 Hybrid E-CVT Elegance
... litowo-jonową, która umożliwia jazdę w trybie elektrycznym. Mimo stosunkowo ciężkiej technologii, auto waży 1400 kilogramów, co jest skromną wartością. Osiągi są akceptowalne - ... (Premium Plus) kosztuje 121 900 złotych - za rocznik 2023. Warto podkreślić, że to kwota promocyjna (ta regularna jest o 5 tysięcy większa). Teoretycznie, testowane auto ...
-
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Coupe - hybrydowy potwór o mocy 816 KM, test i wrażenia z jazdy
... wyposażenia. Jakie są zużycie paliwa i zasięg w trybie elektrycznym oraz czy auto nadaje się do codziennego użytkowania mimo sportowego charakteru. Karoseria Skojarzenia ... zwalniający. Jedynie promień skrętu jest problematyczny. Okiem przedsiębiorcy Flagowy model premium w topowej konfiguracji silnikowej nie może być tani. Wręcz przeciwnie, musi być ...
-
Peugeot 208 1,6 e-HDI Allure
... . Materiały, których użyto do wykończenia wnętrza są godne auta segmentu Premium. Skóra, miękkie plastiki, chromy i lakier fortepianowy – takich materiałów ... optymalnym wykorzystaniu mocy silnika pomagała bardzo precyzyjnie pracująca, manualna skrzynia biegów. Auto według katalogu powinno konsumować 4,6 litra oleju napędowego w mieście, około 3,5 ...
-
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD doskonale wyposażony
... designerskim sztuczkom, stylistyka wnętrza jeszcze bardziej podkreśla przynależność auta do segmentu premium. Tam, gdzie jeszcze niedawno królowały twarde plastiki są teraz materiały wykończeniowe ... . Podsumowanie Po 21 latach od premiery I generacji Grand Cherokee, auto doczekało się pełnej „europeizacji”. Teraz jest nie tylko ładne, ale i doskonale ...
-
Opel Cascada 1.6 SIDI AT Cosmo ekonomiczny i pakowny
... jest. Wykończenie godne klasy premium. Większość elementów pokryto skórą, a tam gdzie trzeba przeszyto podwójnym, białym szwem. Do testu otrzymaliśmy auto wyposażone według standardu ... nad wyraz wstrzemięźliwe. Średnia z testu, to około 7,5 litra. Na trasie auto pod ciężką, redakcyjną nogą spalało w granicach 6,4 litra, a w mieście, niewiele ponad ...
-
Ekskluzywne BMW 320d xDrive Gran Turismo
... w przypadku 5 GT. W połączeniu z dynamicznie zarysową linia boczną i bardziej sportowym przednim pasem, auto prezentuje się całkiem atrakcyjnie. … i w środku Dłuższy o 11 cm rozstaw osi ma ... litrów. Więcej niż w popularnym X3! Oczywiście, przyjemność podróżowania autem klasy premium sporo kosztuje. Od 151 do 163 tysięcy złotych. Plus płatne opcje, ...
-
Auta dostawcze: 2014 pod znakiem nowej generacji cz I
... swoje odrębne, nowe oznaczenie modelowe, nowe jest w nim praktycznie wszystko. Auto, którego typ nadwozia kwalifikuje do segmentu vanów, zastosowane w nim technologie, wyposażenie czy jakość wykończenia zbliżają do luksusowych krążowników segmentu premium. Najbardziej intrygującego na rynku vana wyróżnia pionowa osłona chłodnicy z trójwymiarową ...
-
Luksusowe Volvo XC60 D4 R-Design
... premium nikogo przekonywać nie trzeba. Dlatego ceny są adekwatne do prestiżu, ale i bardzo bogatego wyposażenia. Mimo wszystko, konkurencyjne dla niemieckiej „Wielkiej Trójki”. XC60 D4 kosztuje od 187 tysięcy złotych. Auto ...
-
Mercedes A220 4matic dla młodej pary
... ściętą kierownicą i wielobarwnym oświetleniem ambientowym. Z tyłu natomiast dobrze wyprofilowana kanapa. Auto z zewnątrz wygląda na mniejsze w środku niż jest w rzeczywistości. W tym ... to ją polubiłem. W tej wersji tym bardziej. A cena? Jak to w segmencie premium – wysoka. Z dodatkami i w tej wersji silnikowej i wyposażenia tylko 180 tys. złotych ...
-
BMW X4 M40i – suv z osiągami mocarnego hot-hatcha
... wygląd deski rozdzielczej i jej czytelność. Czy nie można tak w każdym aucie premium? Wskaźniki są klasyczne i chyba nigdy mi się nie opatrzą – do ... tego typu przejażdżki nie trudno już od momentu odpalenia silnika. Tym bardziej, jeśli trzymacie auto w garażu. Jak to brzmi! Dzięki tłumikowi, który wyposażono w inteligentne sterowanie przepustnic, ...
-
Skoda Citigo 1.0 MPI Style - sztuka kompromisu
... ergonomiczne. Z drugiej strony za 40 tys. złotych dostajemy auto z klimatyzacją, czujnikami parkowania i Bluetooth – rzeczami, za które w samochodach premium dopłaca się grube tysiące… Skoda ze staroświeckim wolnossącym silnikiem także bardzo mało pali i jako drugie lub trzecie auto w rodzinie sprawdzi się idealnie. W kategorii value for ...
-
Renault Megane RS 280 KM - pozostał lekki niedosyt
... rok, a 255 km/h to tylko lekko przesunięta granica większości aut premium, ale czterocylindrowe 1,8 z turbo potrafi wartko napędzić to półtoratonowe nadwozie. Przecież ... może oczywiście liczyć na takie udogodnienia jak kamera cofania, czujniki parkowania (a auto potrafi nawet samo zająć miejsce na parkingu), dwustrefowa automatyczna klimatyzacja ...
-
Peugeot 208 GTi
... Premium. Sylwetka 208 GTi nie prowokuje tak bardzo jak większość konkurencji. Warto jednak zaznaczyć, że nakładki na progi, spojler, podwójna końcówka wydechu i 17-calowe felgi aluminiowe sprawiają, że auto ... Czy tyle wystarczy do dynamicznej jazdy? Głupie pytanie… Auto potrafi przyspieszyć do pierwszej setki w 6,9 sekundy i rozpędzić się do 230 km/h ...
-
Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG R-Line
... . Wrażenia z jazdy To wszystko procentuje podczas jazdy. Auto dobrze radzi sobie z dziurami i ... premium. Jest więc swego rodzaju kompromisem. Zakup niemieckiego auta można sfinansować w ramach oferty Volkswagen Bank Polska. Dostępne są trzy rozwiązania kredytowe: innowacyjny AutoKredyt, Kredyt niska rata i Kredyt wygodna spłata. Co ważne, auto ...
-
BMW 530d xDrive Touring Modern Line po liftingu
... , genialne wprost wykończenie wnętrza i system nagłośnienia Harman/Kardon. Po prostu, PREMIUM. Warto też dodać, że optycznie wnętrze sprawia wrażenie większego, czy ... na trasie około 5,5 litra, a średnio – 6,4 litra. Okiem przedsiębiorcy BMW serii 5 to auto prestiżowe. O kieszeń klienta walczy z prawdziwymi mocarzami tego segmentu: Mercedesem klasy E ...
-
Peugeot 308 SW 1.2 PureTech Allure to kombi kompletne
... też jest świetne. Pod tym względem francuski kompakt aspiruje do klasy premium. Fotele? Duże, dobrze wyprofilowane i wygodne. Nie bez znaczenia są również miękkie zagłówki ... . Kombi ma być jednak przede wszystkim komfortowe. I takie też jest prezentowane auto. Praca wspomnianego wyżej zawieszenia nie jest ani słyszalna, ani negatywnie odczuwalna ...
-
Volvo V40 Cross Country T4 AWD Summum wyjątkowo urodziwe
... do 100 km/h w 8,2 sekundy), jest bardzo elastyczny i zdecydowanie oszczędny. Według producenta, auto powinno zużywać średnio 8 litrów benzyny na 100 km. W naszym teście średnia wyniosła… ... Volvo, które po kilku latach „zadyszki” wróciło do grona producentów aut premium, celuje w tę grupę nabywców, którzy zazwyczaj wybierali Audi, BMW czy Mercedesa ...
-
Wszechstronne Audi A4 allroad quattro 2.0 TDI S tronic
... poprzedniego modelu zakresem. Obok znanych już trybów Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency oraz Individual (tylko w połączeniu z systemem nawigacji) do jazdy po nieutwardzonych drogach służy wariant Offroad. Wyposażenie standardowe obejmuje wszystko, co w aucie segmentu premium być powinno. Mnie szczególnie przypadł do gustu radarowy tempomat ...
-
Mercedes-Benz A 220 4MATIC szybki i bezpieczny
... . Z kolei w drugim rzędzie nie ma wyjątkowo dużo przestrzeni - jak to w kompaktach premium bywa. Dwie dorosłe osoby zmieszczą się jednak bez najmniejszych problemów i nie ... Zarówno pracę układu kierowniczego, jak i całego podwozia można uznać za bardzo satysfakcjonującą. Auto sprawnie wpisuje się w zakręty i równie skutecznie z nich wychodzi. Nie ma ...
-
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupe dla szybkich rodzin
... starannie spasowanych tworzyw. Nie zabrakło także aluminiowych wstawek i jasnych przeszyć zdradzających prawdziwy charakter premium. Duży plus należy się także za świetnie leżącą w dłoniach kierownicę i ... na naprawdę dobrym poziomie. To spore zaskoczenie, tym bardziej że auto ma 21-calowe felgi zintegrowane z oponami o niskim profilu. Spokojna jazda ...
-
Infiniti Q30s 1.6 156KM - gwiazda z małym „ale”
... W tym przyjemnym nastroju docieramy w góry. Jak zwykle zakopianka powitała nas korkami, a auto przypomniało o swojej maszynie losującej – skrzyni. Dzięki temu mamy chwile na ... i przy puknięciu sprzączką od pasów dźwięk jest okropny. Trudno tu powiedzieć – premium, ale na szczęście to jest wyjątek potwierdzający regułę. Wnętrze jest całkiem ...
-
Volvo XC60 D4 AWD 190 KM - oaza komfortu
... za kierownicę od razu czuć, że dostojne i komfortowe podróżowanie to najlepszy cel XC60. Auto zawieszone jest bardzo miękko, a duże koła jeszcze bardziej pomagają stawiać czoła wszelkim, drogowym ... Drogi, ale idealnie wypełnia wszystkie pokładane w nim wymagania – jest ładny, pojemny, bezpieczny i do tego premium. Czego chcieć więcej? PS. Gdybyście ...
-
Volvo XC40 - małolat z charakterem
... największymi plusami tego wnętrza są detale. Te drobne elementy, które odróżniają auta klasy premium od zwykłych “dupowozów”. Imitujące karbon wstawki wymyślnie powykręcane przez designerów, wspomniane ... nie stanowią dla XC40 żadnego wyzwania. Podczas podróży autostradą 140-150 km/h auto zużywa 8,5- 9 litrów na 100 km. Nie jest przy tym specjalnie ...
-
Volvo S90 T5 R-Design
... premium w nieco inny sposób niż niemiecka czy japońska konkurencja. Żaden rywal S90 nie łączy tak dobrze konserwatywnej sylwetki z własną tożsamością. Ma to związek z ciekawie narysowanym oświetleniem, a także wyraźnymi przetłoczeniami, które łączą się z długą maską i muskularnymi błotnikami. Pozwolę sobie stwierdzić, że auto ... prawdziwym premium ...
-
Hyundai Tucson Hybrid 2.0 CRDi - zapomniałem, że jeżdżę hybrydą
... zewnątrz. Wsiadając po raz pierwszy do testowego auta poczułem nawet lekki powiew premium. Oczywiście ten egzemplarz wyposażony jest w niemal wszystkie opcje ze skórzaną, jasną ... powinniśmy trzymać dłonie. Benchmark segmentu Hyundai Tucson po faceliftingu to nadal auto z masą zalet. Praktyczny, wygodny, dobrze wygląda i jeździ oraz można go mieć ...
-
Cupra Ateca - zaskakująca propozycja
... komfortowe Ateci na pewno zapewnią spokojniejszą podróż niż opcja Cupra, ale dzięki temu auto może być bardziej uniwersalne. Ja jednak zrezygnowałem z tych możliwości i starałem się wykorzystywać w ... do tworów typu DS., Vignale lub Infiniti. To marka sportowa, a nie premium i taką różnicę względem standardowej Ateci czuć. Mimo wszystko na launch ...
-
Volvo XC40 T3. SUV o spokojnym usposobieniu
... Auto ma 4425 milimetrów długości przy rozstawie osi sięgającym 2702 milimetrów. Warto dodać, że jego szerokość to 1863 milimetry, a wysokość - dokładnie 1652 milimetry. Wpisuje się więc w bardzo mocno obsadzony segment kompaktów. Każda inna marka premium ... wartość. Wrażenia z jazdy Volvo XC40 to auto o spokojnym usposobieniu, dlatego zastosowany w ...
-
Lexus LC 500 CV - piękny kabriolet z genialnym silnikiem
... montażu. Jeżeli chodzi o jakość, trudno oczekiwać czegoś więcej po samochodzie klasy premium. Serio. Przed oczami kierowcy znajduje się wspomniane wcześniej kółko z grubym wieńcem ... rozwiązań. Co ważne, użytkownik może już korzystać z funkcji Apple CarPlay i Android Auto, które nie były dostępne w LC z twardym dachem. Nad fotelami pracował esteta i ...
-
Peugeot 508 SW 1.5 BlueHDi EAT8 Allure Pack
... kabinie dzieje się naprawdę sporo. Peugeot 508 SW ma pukać do segmentu premium, dlatego materiały wykończeniowe są naprawdę bardzo dobre. Każde tworzywo jest tu ... auto sportowe, dlatego wdepnięcie gazu w podłogę nie powoduje ani błyskawicznego startu, ani ryku silnika. Może to i lepiej. Okiem przedsiębiorcy Francuska marka puka do drzwi klasy premium ...
-
Peugeot 3008 Hybrid4 może się podobać
... przyciski funkcyjne w formie „fortepianowej”. Widać, że Francuzi chcą być coraz bardziej premium. I to cieszy. Panel klimatyzacji też został połączony z wyświetlaczem. Jest czytelny i ... na oś. Łączny potencjał tego zestawu to 300 koni mechanicznych. W takiej konfiguracji auto waży 1853 kilogramy. Sporo jak na kompaktowego SUV-a. Osiągi? Co najmniej ...
-
Czy Peugeot 308 SW 1.2 PureTech GT jest dobrym wyborem?
... wykończeniowe i staranne spasowanie. Pod tym względem mamy do czynienia z klasą premium. Przed kierownicą charakteryzującą się niewielkim wieńcem znalazły się cyfrowe wskaźniki. ... inwazyjny. Silnik chętnie wkręca się na wyższe obroty i sprawnie napędza auto. Skrzynia biegów płynnie dobiera przełożenia podczas przyspieszania i robi to naprawdę szybko ...
-
Peugeot 508 SW PSE, czyli atrakcyjne kombi
... wydechowego, które sąsiadują z dyfuzorem. A wymiary? Wbrew pozorom, nie jest to duże auto, jak na klasę średnią. Atrakcyjne kombi francuskiej marki ma 4778 milimetrów ... także naprawdę świetną jakość wykonania. Producent krok po kroku buduje wizerunek premium, dlatego nie może oszczędzać na materiałach. Dominują to miękkie, starannie spasowane ...
-
Mercedes-Benz GLS 450 4MATIC, niczego więcej nie trzeba
... . Złożenie dwóch rzędów zwiększy przestrzeń załadunkową do 2400 litrów. Dostawczak premium na życzenie! Sama pojemność to nie wszystko. Producent zadbał, aby ... i daje poczucie bezpieczeństwa, którego próżno szukać w mniejszych SUV-ach. To potężne auto sprawdzające się wprost znakomicie na długich dystansach. Świetny poziom wyciszenia idzie ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem