-
Mercedes CLS jak dobre wino
... udało się osiągnąć coś niesamowitego – dzisiaj każdy liczący się producent aut Premium ma w swojej ofercie 4-drzwiowe coupe i każde z nich, czy to spojrzymy na ... to dojrzałe, bardzo nowoczesne, a co najważniejsze – wciąż zwracające na siebie uwagę auto. Głównym elementem przyciągającym wzrok jest przód pojazdu, a to głównie za sprawą uzbrojonego w ...
-
BMW 220i Gran Tourer Luxury Line wart swojej ceny
... przedmioty. Fajnie, że nawet w tej części wnętrza postarano się o bardzo dobre wykończenie. Technologia Rodzinne auto z mocną jednostką benzynową? Czemu nie! Sercem testowanego egzemplarza jest 2-litrowy silnik generujący 192 KM (przy ... ale jakością wykonania i właściwościami jezdnymi bije na głowę całą konkurencję. Wart swojej ceny? Geny premium ...
-
Suzuki Celerio wygryzie rywali
... Premium, które jest opcjonalne. To czego nie możemy wybrać to silni. W palecie znajduje się tylko trzycylindrowa jednostka benzynowa o mocy 68 koni mechanicznych. To jedyna opcja, dzięki której rozpędzimy auto ... przynajmniej równa. Po kilkuset kilometrach stwierdzam, że to miejskie auto spokojnie wygryzie rywali spod znaku diamentów i na stałe ...
-
Uterenowione Volvo V60 Cross Country
... W brązowym (dla ambitnych - Twilight Bronze) lakierze ze srebrnymi i czarnymi plastikami auto wygląda bojowo. Nie przeszkadzają nawet 19-calowe, dwukolorowe alufelgi, które ... skóry, plastiku i metalu dobrej jakości w odpowiednim spasowaniu. Dla mnie jest to poziom Premium. Nie do końca jednak jestem fanem wszystkich rozwiązań tej szwedzkiej marki. ...
-
Dla kogo BMW 430 Gran Coupe?
... nie skrzypi – podczas jazdy na dziurach czujemy się więc jak w aucie klasy Premium. BMW Polska doposaża wszystkie swoje samochody w większość opcji z bardzo szerokiej listy. Dla ... zamienić… Dla kogo więc jest to auto? Może Wy mi odpowiecie? Zanim jednak się nad tym zastanowicie powiem Wam ile to auto kosztuje. Doposażone w większość opcji o wartości ...
-
Audi Q7 3.0 TDI tiptronic quattro - jakość i komfort
... Średnia z całego testu (cykl mieszany, dystans 800 km) wyniosła 8,6 litra. W mieście auto potrzebuje niecałych 10 litrów, a na trasie - około 8. To naprawdę bardzo rozsądne ... Prezentowany model jest ukłonem w stronę zamożnych klientów szukających SUV-a ze świata premium. A i owszem, nie jest najtańszy. Podstawowe Q7 kosztuje 270 200 zł. Sztuka ...
-
Ford S-MAX - wielozadaniowiec na medal
... prowadzenia porównywalną, a czasami nawet lepszą od tej, którą legitymują się auta klasy premium. Efekt? Nie trzeba być miłośnikiem tej w gruncie rzeczy amerykańskiej marki, żeby poczuć ... żartu. Gdy dodamy do tego mnóstwo schowków, przegródek, pomysłowych uchwytów, to mamy auto gotowe na każdą wyprawę dla nawet 7 osób. Co ciekawe, gdy trzeci rząd ...
-
Toyota Prius i Toyota RAV4 Hybrid już w ten weekend w salonach
... wersją hybrydowego RAV4 jest wersja Premium. Bogate wyposażenie w standardzie, mocny napęd hybrydowy i automatyczna skrzynia biegów sprawiają, że auto o cenie początkowej 134 900 zł ... miesięcznie, przy wpłacie własnej 30%. W ramach Oferty Premierowej model w wersji Premium i Style otrzymał dodatkowy darmowy pakiet wyposażenia o wartości 10 900 zł. ...
-
Peugeot 308 1.2 Puretech automat - dzielne 3 cylindry
... tego jednego cylindra. Biorąc pod uwagę, że maksymalne 230 NM auto osiąga już od 1750 RPM łatwo stać się dynamicznym uczestnikiem miejskich ... prowadząc Peugeota człowiek czuje się wyjątkowo. Francuzom udało przemycić się do wnętrza namiastki segmentu Premium. Zasługa tu dobrych materiałów i plastików, które nawet udają szczotkowane aluminium. Równie ...
-
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi EDC Initiale Paris
... działającego z różnymi natężeniem i prędkością w trzech trybach. W tej kategorii Talisman zahacza o klasę premium. I bardzo dobrze! A jak jest na tylnej kanapie? Może nie tak ... resztą i skutecznie informuje o zachowaniu przedniej osi. Szczere ukłony dla inżynierów. Auto posiada oczywiście system odpowiadający za możliwość wyboru trybu jazdy. ...
-
Ford Focus RS - hot hatch z fantazją
... Poza tym, dostęp do drugiego rzędu jest w pełni satysfakcjonujący, bo RS to auto 5-drzwiowe. Jeśli chodzi o bagażnik, to jest on nieco mniejszy, niż wskazywałyby na ... Jeśli już takowego szukamy, to poza wyraźnie słabszym Golfem R, musimy sięgać do klasy premium. A tam koszty są znacznie wyższe - zarówno zakupu auta, jak i ewentualnych dodatków. Ford ...
-
Nowa Skoda Kodiaq podbije rynek?
... kompaktowy. Patrząc na wymiary (długość/wysokość/szerokość/rozstaw osi: 4697/1882/1655/2791 mm) wydaje się jednak znacznie większy. Auto przebija gabarytami Hondę CR-V, Toyotę RAV4 czy wspomnianych Tiguana i Atecę. Niedźwiedziowi z Mlada ... zwykłym VW. I, trzeba przyznać obiektywnie, ciężko na to pracują. Wprawdzie Superb nie podbił segmentu premium ...
-
Nowy Citroen C3
... francuski przedstawiciel segmentu B skutecznie łączy te wartości? Pod względem stylistycznym auto nawiązuje do modelu C4 Cactus. Za sprawą lepszych proporcji ma ... dopracowany i nowoczesny samochód miejski, który możliwościami personalizacji zawstydza nawet klasę premium. Cieszy także charakterystyczny design i komfort, jaki oferuje kabina. Francuska ...
-
Hyundai Tucson 1.7 CRDi Style – pozytywne zaskoczenie
... . Naprawdę nie widzę powodu, żeby wydawać 24 tysiące więcej na topową odmianę Premium. Za tą kwotę dostajemy dwie istotne zmiany: elektryczną regulację foteli oraz pół ... nie odcinają kompletnie czucia drogi, auto nie kładzie się nadmiernie na boki i nie wykazuje tendencji do podsterowności. Podczas manewrowania auto wydaje się mniejsze niż jest w ...
-
Alfa Romeo MiTo 1,4 TB 170 KM QV - czas na emeryturę
... literki odpowiadają za: A – All Weather, N – Natural i D – Dynamic. W pierwszym trybie nie da się jeździć. Auto jest ociężałe i niemrawe, a pod gazem czuć cegłę. Natural to tryb zupełnie nijaki. Niby jest ... Ceny są dość przystępne. P.S 3 Tak, czas na emeryturę. Alfa Romeo staje się coraz bardziej premium. Następcą będzie na pewno rewelacyjnym autem. ...
-
Volvo V40 T4 by - po liftingu młotem Thora
... swoją urodą. Jak na piąty rok produkcji, spokojnie można by było uznać, że auto zadebiutowało niedawno i właśnie wchodzi do salonów. Może trochę „starzej” jest we wnętrzu i chodzi ... . zł za kompakt to stanowczo za dużo. Nawet jak za tak dobre auto z segmentu premium. Chociaż z drugiej strony – Szwedzi pod egidą Chińczyków chyba wiedzą co robią, bo ...
-
Peugeot 3008 1.6 THP - wirtualny lew
... premium, a nie zwykłej potocznej marki dla przeciętnego człowieka. Niestety to powoduje, że na powiększonego i podwyższonego kompakta, który bazowo można kupić według prospektów reklamowych już za 89 900 złotych , trzeba wydać sporą więcej. Czy 155 tysięcy złotych za 4,5-metrowe auto ... gazu jest bardziej wrażliwy, a auto wyraźnie porusza się żwawiej ...
-
Volvo V60 2.0t 367 KM Polestar - cichy zabójca
... się sami. Zapraszam na krótki test! Volvo, w przeciwieństwie do konkurencji w klasie premium, długo trzyma modele w ofercie. Obecne w salonach V60 ma już 6 lat, a sedan ... w którym rodzina wcale dobrze nie będzie się czuła – auto jest potwornie twarde. Właśnie KOMBI, czyli teoretycznie auto całkowicie niekojarzące się ze sportem. I wiecie co? Choć ...
-
Mercedes Citan 112 AT – chciałby być vanem, ale...
... Mercedes jest jednak bardziej przebiegłym panem z bazarku. Ceni się, jest marką premium, więc Citan będący Kangoo w przebraniu gwiazdy jest sporo od francuskiego brata ... a dwa – dostęp do przedniej i tylnej części pojazdu pozwala bardzo szybko zapakować auto. Niezwykła jest też widoczność zza kierownicy Citana. Widać dosłownie wszystko w każdą ...
-
Nissan Navara - jak osobówka
... , że nie brakuje mu dużo do osobówki. Z tym silnikiem i siedmiobiegowym automatem auto rozpędza się dość ospale, ale powyżej 50 km/h jest już naprawdę nieźle ... W ubiegłym roku na rynek wszedł bliźniaczy produkt do Navary, czyli Mercedes Klasy X. Pickup premium czerpie dość mocno z japońskiego auta o czym możecie przeczytaj tutaj. Niestety odwracając ...
-
Renault Megane GrandCoupe 1.3 TCe - już dość SUV-ów!
... się dogadać. Silnik ciągle mi gasł przy ruszaniu, na szczęście w takich przypadkach auto samo ponownie się odpala. Po kilkudziesięciu kilometrach wreszcie doszliśmy do konsensusu ... się trendów rynkowych niewiele już mamy kompaktowych sedanów poza klasą premium. Oprócz Renault naliczyłem jeszcze 5 takich aut: Mazda 3, Honda Civic, Toyota Corolla, Opel ...
-
Najbezpieczniejsze samochody rodzinne: co wybrać?
... 91%, co jest najwyższym wynikiem uzyskanym w testach zderzeniowych aut rodzinnych. Auto niedrogie, a bezpieczne – to jest możliwe! Na uwagę zasługują jednak ... dla rodziców, oznacza bowiem, że nie trzeba inwestować w samochody klasy premium, aby zapewnić dzieciom bezpieczeństwo podczas jazdy. Co wiemy o najbezpieczniejszych samochodach rodzinnych z ...
-
7 prognoz dla rynku motoryzacyjnego na II półrocze 2023
... segment premium. Jest to spowodowane z jednej strony dużymi inwestycjami w technologię i design w segmencie masowym przy jednoczesnej agresywnej polityce rabatowej segmentu premium. Przykładem ... obecnie na rynku łączone promocje, czyli takie, gdzie rabatu na dane auto udzielają jednocześnie diler samochodowy oraz firma finansująca zakup auta. W ...
-
Renault Trafic Wavecamper z długą listą zalet
... źródeł energii - na przykład podpinając auto na polu kempingowym. Gniazdo 230V ... auto turystyczne, ale przy tym daje poczucie swobody ze względu na gabaryty umożliwiające normalną jazdę w każdych warunkach. Większe modele z dużymi zabudowami nie mają takich zdolności. Ogromnie istotna jest także solidna zabudowa, która zasługuje na status premium ...
-
Volvo V90 Cross Country B5 nie ma słabych stron
... głośników, dysze nawiewu, gałka dźwigni automatu - każdy z tych elementów tworzy klimat premium. Tak to powinno wyglądać. Fotele to czołówka segmentu. Są bardzo duże, ... . A tu psikus! Mimo znaczących gabarytów i takiej też masy własnej, prezentowane auto potrafi zmieścić się w 8 litrach. Mówię tu o cyklu mieszanym i jeździe bez żadnych wyrzeczeń ...
-
Alfa Romeo Stelvio 2.0 GME Turbo Q4
... 2818 milimetrów rozstawu osi. Krótko mówiąc, wpisuje się w segment D - do grupy premium, rzecz jasna. Wnętrze Kabina pozwala, w pewnym sensie, przenieść się w przeszłość - pozostając w ... najtańszą. Za taki zestaw z bazowym wyposażeniem trzeba zapłacić 259 900 złotych. Auto ma w standardzie skrzynię automatyczną i napęd na obie osie. Tak naprawdę nie ...
-
Mercedes-AMG GLE Coupe 53 4MATIC+
... temperaturę i kierunek podmuchu. A materiały? Nie pozostawiają złudzeń. To model klasy premium, co ujawniają przede wszystkim dolne strefy, gdzie również zastosowano miękkie ... osie (układ 4MATIC) odpowiada dziewięciobiegowa przekładnia automatyczna. Należy podkreślić, że auto posiada układ miękkiej hybrydy, co oznacza obecność instalacji 48-woltowej. ...
-
5 zasad bezpiecznej podróży samochodem na ferie zimowe
... opony z homologacją zimową? W których państwach opony zimowe są obowiązkowe? Jak przygotować auto do jazdy zimą? Deszcz, śnieg i ujemne temperatury sprawiają, że prowadzenie ... , że opony zimowe premium zapewniają najkrótszą drogę hamowania i są bezkonkurencyjne w porównaniu z oponą całoroczną czy letnią. Opona zimowa premium potrzebowała 51 metrów ...
-
Peugeot 508 SW Plug-in Hybrid 225 z długą listą zalet
... . Sąsiaduje z nimi duży zderzak z wkomponowanym grillem o nowej fakturze. Dzięki tym zabiegom, auto prezentuje się bardziej elegancko, a przy tym jeszcze nowocześniej. Z tyłu ... w porę dostrzec. Świetne rozwiązanie. Okiem przedsiębiorcy Francuska marka aspiruje do grona premium, o czym świadczy nie tylko dobry design i wysoka jakość wykonania, ale też ...
-
BMW 325d - nowoczesność w klasycznej formie
... drzwi wypełnione zostały miękkim materiałem. Dobrze jest także pod względem przestrzeni pasażerskiej – choć w segmentach premium obowiązują inne reguły, „trójka” nie ma się czego wstydzić na tle tych ... wart jest już nieco ponad 200 tys. złotych. Dostajemy za to auto dopracowane tak naprawdę pod każdym względem i wyposażone niemal w pełni, choć w ...
-
Perfekcyjne Infiniti Q50
... to bowiem moim zdaniem aktualnie najatrakcyjniejszy projekt sedana w tej klasie, a jedyne auto, które może mu ten tytuł w moich oczach odebrać, to Alfa Romeo Giulia, ... możliwości auta i tak jest bardzo dobrze! Podsumowując, gdybym szukał samochodu klasy średniej Premium, to ominąłbym salony Audi, Mercedesa, BMW, postałbym chwilę przed salonem Lexusa, ...
-
BMW 218i Active Tourer Luxury Line: van, który nie boi się zakrętów
... ? Miłośnicy Kii na pewno jednak pozazdroszczą BMW wnętrza - to jest naprawdę premium i w stu procentach w stylu Bawarczyków. Tu mały off-topic. Bez względu bowiem na to, ... kwestią jest cennik, który nie jest zbyt łaskawy dla portfela - w końcu to auto klasy premium. 131 600 zł za minivana z przeciętnie dynamicznym silnikiem, w wersji Luxury Line ...
-
Mercedes-Benz X 250 d 4MATIC X POWER
... do nieco głośnej pracy "na zimno" i sporadycznego utrzymywania wyższych obrotów. A jak to auto spisuje się w europejskim mieście? Jasne, że nie jest to skromna osobówka, ale ... i 190-konnym dieslem za 202 335 zł brutto. To sporo, ale żadna z marek premium nie oferuje tego typu modelu, co sprawia, że trudno o jakiekolwiek miarodajne porównanie. ...
-
Hyundai Kona vs Seat Arona
... 115 KM i 6 biegową manualną skrzynią biegów. W prawym narożniku Hyundai Kona w wersji Premium z napędem na przednią oś, silnikiem T-GDI o pojemności 1.0 litra generującym moc 120 ... Zaskakuje za to zawieszenie Hyundaia. Jest ono dość sztywne i sprawia, że auto dobrze trzyma się w zakrętach. Podczas szybszych manewrów kierowca może czuć się pewnie. ...
-
Mercedes-Benz V220d 4Matic - gdybym był bogaty…
... otwierana tylna szyba ułatwia wrzucanie lżejszych rzeczy do środka, nawet gdy auto stoi tyłem blisko przeszkody. W bagażniku zaskoczenie – podwójna podłoga. Ciężkie rzeczy można ... . Ten samochód jest dokładnie taki, jaki powinien być van klasy premium – komfortowy, wygodny, dobrze wyposażony i wyciszony. No i przede wszystkim powinien być czarny. I ...