2018-03-03 00:21
Polacy otwarci na motoryzacyjne innowacje © chombosan - Fotolia.com
Przeczytaj także: 5 trendów technologicznych w branży automotive
Jak zapatrujemy się na nowe technologie w motoryzacji? Opinie na ten temat postanowiła zebrać firma Goodyear. W tym celu o opinie poprosiła 12 tys. kierowców reprezentujących 11 europejskich krajów. Z odpowiedzi udzielonych przez ankietowanych wyłania się portret Polaka wyjątkowo otwartego na nowości - okazaliśmy się najbardziej przychylną innowacjom grupą badanych. Niemal 3/4 respondentów znad Wisły przyznało, że „nauka i technologia czynią nasze życie zdrowszym, łatwiejszym i wygodniejszym” oraz „nie mamy wyjścia, musimy dostosować się do nowych, nadchodzących technologii”. 8 na 10 z nas (82 proc.) zgodziło się ze stwierdzeniem, że „czerpie przyjemność z korzystania z najnowszych produktów i usług technologicznych kiedy nadarza się ku temu okazja”.fot. chombosan - Fotolia.com
Polacy otwarci na motoryzacyjne innowacje
O ile na pojawienie się na drogach autonomicznych samochodów trzeba będzie jeszcze poczekać, to coraz popularniejsze stają się systemy wspomagające kierowców podczas jazdy, jest to tzw. asystent jazdy.
- Do popularyzacji Internetu jako kanału sprzedaży samochodów z pewnością przyczyniają się przedstawiciele młodego pokolenia, którzy wkraczają w dorosłość i zyskują niezależność finansową. Internet jest dla nich naturalnym środowiskiem codziennego funkcjonowania i nie widzą przeszkód, aby za pośrednictwem sieci kupować dobra luksusowe, do których zaliczają się samochody – komentuje Dorota Sutor, Dyrektor Marketingu Grupy Masterlease, będącej operatorem platformy Master1.pl
- Samochody widoczne na platformie online znajdują się w salonach Master1.pl, co oznacza, że są dostępne od ręki. Oferty można przeszukiwać według klucza modeli, marek lub rodzajów i mocy silnika. Po dokonaniu wyboru należy wypełnić minimum formalności, podając m.in. dane osobowe oraz podstawowe informacje o zarobkach. Umowa generowana jest w kilka minut. Dla wygody można nawet zamówić dostawę zakupionego auta door-to-door. – dodaje Dorota Sutor.
oprac. : eGospodarka.pl
Pandemia zmienia zachowania konsumentów. Jak reaguje biznes?
Oferty pracy dla inżyniera: co przyniesie 2021 rok?
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w rękach cyberprzestępczości
Polskie startupy, czyli młodość, wykształcenie i duża pewność siebie
Telemedycyna rośnie w siłę. Oto ranking najlepszych spółek
Ericsson: jakie trendy konsumenckie w nowych technologiach?
Nowe technologie: EY sprawdza, w co zainwestują firmy
Nowe technologie 2021. 6 prognoz Cisco
Czy motoryzacja odrabia już "pocovidowe" straty?
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
COVID-19 bez wpływu na wyniki sprzedaży deweloperów
Polacy kupili w 2020 roku obligacje skarbowe za ponad 28 miliardów
Microsoft, DHL i LinkedIn. Pod te marki podszywają się hakerzy
Fiskus pozbawia odliczenia VAT bo kontrahent jest nierzetelny
Wypłata odszkodowania nie zawsze jest przychodem podatkowym
GUS: eksport w euro spadł o 1,4%, import o 6% r/r
Smartfony Samsung Galaxy S21 5G oraz Galaxy S21+ 5G