Ford Mustang GT 2011
2009-12-30 00:24
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Ford Mustang Mach-E GT wjechał na polski rynek
Producent nie podaje oficjalnych czasów przyspieszeń, jednak można się spodziewać, że będą imponujące. Wystarczy zaznaczyć, że wersja GT z 315-konną jednostką V8 osiągała „setkę” w około 5 sekund! Co więcej, nowa jednostka jest o 20 procent lżejsza od „starego” motoru.fot. mat. prasowe
Dzięki nowemu silnikowi Mustang GT ma zamiar konkurować na rynku z takimi konstrukcjami jak Chevrolet Camaro SS (V8, 6,2-litra, 426 KM) i Dodge Challenger SRT8 (V8, 6,1-litra, 425 KM).
Jednostka V8 będzie współpracowała z 6-biegowymi przekładniami manualnymi i automatycznymi.
fot. mat. prasowe
Ford Mustang z rocznika modelowego 2011 otrzymał także usztywnione zawieszenie oraz większe tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu. Wewnątrz znalazła się nowa deska rozdzielcza z prędkościomierzem wyskalowanym do 160 mph i obrotomierzem wskazującym maksymalnie 8 000 obr./min. (czerwone pole przy 7 000 obr./min.).
Warto przypomnieć, iż oferowany dotychczas 4-litrowy silnik V6 o niewielkiej mocy 210 KM i maksymalnym momencie obrotowym 325 Nm również zostanie zastąpiony nowoczesną, w pełni aluminiową jednostką Duratec 3.7-litra DOHC Ti-VCT V6 osiągającą 305 KM i 380 Nm.
oprac. : Moto Target
Przeczytaj także
-
Ford Mustang – w końcu jest
-
Nowe Fordy Transit i Tourneo Custom
-
Ford Bronco może podgryźć Wranglera
-
Nowy Ford Bronco debiutuje w Polsce
-
Nowy Ford Ranger Raptor
-
Ford Mustang Mach 1 dla entuzjastów
-
Ford Tourneo Connect 2022
-
Ford Explorer 2020. Czy odniesie sukces w Europie?
-
Ford Kuga Plug-In Hybrid. Czy zdobędzie uznanie klientów?