-
Audi A3 Ambiente 1.8 TFSI S-Tronic
... pozwala dobrać optymalne ustawienia do stylu jazdy i rodzaju pokonywanej drogi spośród pięciu – Efficiency, Comfort, Auto, Dynamic oraz Individual – z czego ta ostatnia daje nam możliwość personalizacji poszczególnych elementów wpływających na ... w klasie, świetny układ napędowy i kierowniczy oraz świadomość poruszania się samochodem klasy Premium ...
-
Hyundai i30 1.6 CRDi Comfort vs Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline
... u pasażerów już nie wspomnę. Po takie „luksusy” trzeba iść w stronę wersji Style i Premium. Za kierownicą i30 siedzi się przede wszystkim wygodnie. Fotele są ... samochodu dla ludu dobrze radzi sobie z podsterownością i trzeba naprawdę przesadzić, żeby zbić auto z prawidłowego toru jazdy. Okiem przedsiębiorcy Zbliżamy się powoli do końca testu ...
-
Volkswagen Passat 1.4 TSI i 160 koni mechanicznych
... jest analogowy zegarek na środku deski rozdzielczej. Nawiązanie do droższych samochodów segmentu Premium, którym Volkswagen Passat przecież nie jest. Pod nim znajduje się system infomedialny ... to przymknąć oko. Oprócz ogromu miejsca pasażerowie mają do dyspozycji ciszę, ponieważ auto jest naprawdę dobrze wyciszone. Ani opory powietrza, ani praca ...
-
Stylowy Peugeot 308 SW 1.2 PureTech EAT6 Allure
... podobnie jak ich spasowanie. Pod tym względem 308 zbliża się do klasy premium. Fotele to kolejne atuty prezentowanego auta. Są starannie wykończone, dobrze wyprofilowane i ... narzekać na niewielką przestrzeń na wysokości kolan. Pamiętajmy jednak, że to auto kompaktowe, dlatego najwygodniej będzie tu dwóm osobom średniego wzrostu. Choć trzeba zaznaczyć ...
-
Renault Twingo III 0.9 TCe 90 KM
... – po prostu kolorowym plastikiem. Odpuszczając kwestie wykonania, w końcu to nie wyższa klasa premium, do gustu przypadła mi mięsista, lekko ucięta u dołu kierownica, którą niestety, jak to ... z polskimi dziurami, zawieszenie. Nie ma jednak tragedii. Jak na tak małe auto, charakterystyka „zawiasu” po prostu nie może być inna. Jedyne, nad czym Renault ...
-
Mercedes-Benz C 180 7G-TRONIC PLUS Kombi: długa lista zalet za wysoką cenę
... 6,8 litra, co dalej jest naprawdę bardzo dobrym rezultatem, jak na duże i ciężkie auto segmentu D (1470 kg). Wrażenia z jazdy Mercedes-Benz coraz śmielej ingeruje w zmianę ... zastanowić się nad listą dodatków… Wysokie ceny gamy modelowej niemieckiej marki premium muszą pokrywać się z szerokim wachlarzem finansowania. I tak też jest w rzeczywistości. ...
-
BMW X4 xDrive28i - modne i wygodne
... oczy po otwarciu klapy to… wzorowe wykończenie. Nawet w tej części wnętrza niemiecka marka premium nie pozwala sobie na oszczędności. I bardzo dobrze. Bagażnik ma wystarczającą pojemność (500 litrów ... przechyla się na boki, dlatego kierowca nie ma wrażenia, że prowadzi auto, które waży niemal dwie tony. Warto dodać, że podsterowność to zjawisko ...
-
Volvo V40 D2 - prestiż w rozsądnej cenie
... , nie jest tanio. Koszt testowanego egzemplarza sięga 120 000 złotych. Ja za tę cenę wybrałbym jakieś bardziej „charakterne” i szybsze auto, niekoniecznie premium – na przykład Seata Leon Cuprę czy nowego Peugeota 308 GTI. Ale jestem pewny, że żaden z klientów rozważających zakup eleganckiego kompaktu ...
-
Volvo v60 - jedno z najciekawszych kombi na rynku
... jak na samochód kombi. Może to nie RS6, ale auto jest bardzo żwawe, przyspiesza elastycznie i potrafi wbić w fotel. Dowodzą temu osiągi: v-max = ... spora kwota jak na kombi z małym bagażnikiem (430 l), aczkolwiek przeglądając cenniki konkurentów Premium V60 jest sporo tańszą opcją. Plusem jest również oszczędność. Volvo w trasie zużywa 6,5 l, a ...
-
Hyundai i10 1.25 MPI Comfort - świetnie wyposażony mieszczuch
... 600 zł, co jest świetną ofertą na tle konkurencji. Do wersji Premium trzeba natomiast dopłacić niemal 16 tysięcy złotych, ale według mnie nie ... miesięcy (od 24 w przypadku leasingu operacyjnego). Podsumowanie Hyundai i10 to zaskakująco udane auto. Łączy cechy mieszczucha z bardzo dobrym wyposażeniem i dorosłym zachowaniem przy wyższych prędkościach. ...
-
Lexus NX 300 h - relaksujący, ale...
... zrozumiałem, dlaczego może się podobać. Ostatnio dużo mówi się o markach i produktach „premium”. Tęgie głowy zastanawiają się, jak zdefiniować to ulotne pojęcie. I my ... CVT. Czy już domyślacie się, o co może mi chodzić? Prawdopodobnie zgadliście. Auto podczas przyspieszania (nawet nie tylko podczas mocnego) wydobywa z siebie potępieńcze, ...
-
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI DSG 4MOTION Edition 30
... do 100 km/h w około 12 sekund i rozpędza się do 188 km/h. Wrażenia z jazdy Auto, choć komfortowe, ma zaskakująco sprężyste, by nie powiedzieć twarde zawieszenie. Inżynierowie z ... 300 tys. zł. A to już jest kwota, za którą można mieć konkurentów klasy premium. Ten Volkswagen wyrobił sobie jednak status auta-marki samej w sobie, dlatego nie jestem ...
-
Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI – niczym modny piesek
... są z przekładnią sześciobiegową. Oczywiście o napędzie 4x4 należy zapomnieć, bo jest to auto wyłącznie przednionapędowe. Przyznam się, że przy odbiorze samochodu nie sprawdziłem z ... opcji jest bardzo krótka i oprócz kolorów lakieru obejmuje dwa pakiety. Pakiet Premium kosztuje 6500 zł i oferuje między innymi nawigację i automatyczną klimę, wspomniane ...
-
BMW X5 xDrive25d. Ekstraklasa wśród suvów
... o tym, co dzieje się z przednią osią. Nie można jednak ukryć, że to dwutonowe auto z wyższym środkiem ciężkości niż zwykła osobówka. Masę czuć przy gwałtownych zmianach toru jazdy i ... 500 zł. I będzie to właśnie xDrive25d. Nie od dziś wiadomo jednak, że klienci premium decydują się na szereg opcji, które potrafią zwiększyć cenę nawet dwukrotnie... Na ...
-
Jeep Grand Cherokee SRT. Po męsku...
... jest niezwykle przyjemne. Przy ruszaniu, zwłaszcza do tyłu, uwaga! Przy puszczaniu hamulca auto pełza bardzo powoli. To sprawia, że pojawia się pokusa dodania gazu – nawet ... kierownicę, mamy tu po prostu dużego SUVa, który zatrzymał się w połowie drogi do klasy premium. Materiały są przeciętne, ale nic nie skrzypi. Ekran multimediów jest duży i ...
-
Subaru Forester XT - powrót boksera
... mocniejszych terenówek. Na tyle, że może się pochwalić niemałymi osiągami. Do 100 km/h auto przyspiesza w 7,5 sekundy, a szybka jazda po asfalcie nie sprawia żadnych problemów (nawet do ... sprawa to kwestia statusu i rozpoznawalności marki. Mimo, że Subaru nie jest do końca Premium, to większość ją tak postrzega – i to zza kierownicy od razu czuć. PS ...
-
Volvo XC60 D5 AWD Inscription dla fanów długich podróży
... , staranne przeszycia czy chromowane wstawki tworzą klimat prawdziwego premium. Imponuje także design kokpitu łączący minimalizm z nowoczesnością i elegancją. ... wspomnieć o naszpikowaniu zaawansowaną technologią, która ma pomóc w zachowaniu zdrowia i życia. Auto wyposażono w wielu asystentów, którzy pomagają przy parkowaniu, ostrzegają o jadących ...
-
Toyota C-HR 1.2 Turbo Prestige. Powiew świeżości
... to 5,8 litra, a największy - 8,5 litra. Wrażenia z jazdy Podoba mi się dorosłość z jaką to auto zachowuje się na drodze. Nie ma tu mowy o jakichkolwiek sportowych ... się walka z kalkulatorem. Podstawowy wariant tego modelu, czyli 1.2 Turbo, 6-biegowy manual i wersja Premium to wydatek... 91 900 zł. Częściowo usprawiedliwia to dobre wyposażenie, choć ...
-
Volkswagen Arteon 2.0 TSI 280 KM - udana metamorfoza
... km w prawie trzystukonnym aucie jest do zaakceptowania. Moim zdaniem nikt by się nie obraził jakby auto dało radę zejść do 10 litrów. Owszem jest to w trasie możliwe, ale zauważalna turbodziura zachęca ... Arteona. Dla zachęty powiem, że cena zaczyna się od okolic 130000 zł, więc to nie półka Premium, a parę takich akcentów się znajdzie. Choćby ...
-
Majestatyczny Mercedes-Benz S 560 L 4MATIC
... Wrażenia z jazdy Klasa S genialnie przyspiesza, ale nie towarzyszą temu większe emocje. Auto jest bowiem genialnie wyciszone i świetnie odseparowuje podróżnych od otoczenia zewnętrznego. ... na miejsce, które zajmuje się w kabinie. Okiem przedsiębiorcy Topowy model marki premium nie będzie cenową okazją sezonu, co oczywiście nikogo nie może zaskakiwać. ...
-
Ford Mondeo Hybrid Vignale = ekologia+luksus
... ciało. Nie bez znaczenia jest także wzór i jakość tapicerki, które podkreślają charakter premium. Na tylnej kanapie również nie można narzekać. Przestrzeni jest pod ... się. Warto jednak wiedzieć, że potrafi też inaczej... Okiem przedsiębiorcy Auto reprezentujące segment D z bogatym wyposażeniem i napędem hybrydowym... Brzmi jak spory wydatek. ...
-
Lexus RC F. Narowisty kiedy chcesz, spokojny gdy potrzebujesz
... tylne koła wymaga od kierowcy umiejętności i pokory. Bez problemu można wprowadzić auto w poślizg, ale potrzeba wyczucia, by był on w pełni kontrolowany... Dużym utrudnieniem ... się kochać... Okiem przedsiębiorcy I tu dochodzimy do największych liczb. Lexus to marka premium, dlatego trudno oczekiwać niskich cen. Za bazowego Lexusa RC trzeba zapłacić ...
-
Mercedes-AMG A 35 4MATIC - szybki i drogi
... będziemy grzecznie obchodzić się z gazem. To cieszy jeszcze bardziej, gdy zorientujemy się, że auto waży aż 1578 kg. Wrażenia z jazdy A 35 jest naszpikowane elektroniką, stąd ... się nic więcej. Dopiero kilkadziesiąt tysięcy dalej zaczynają się oferty sportowych kompaktów premium. Klasa A w podstawie kosztuje 189 900 zł, co oczywiście nie jest niską ...
-
Mercedes-Benz CLA 220 4MATIC. Było dobre, teraz jest lepsze
... . Z jednostką współpracuje 7-biegowa przekładnia dwusprzęgłowa. Napęd? 4MATIC, dołączany. Choć to auto reprezentujące segment C, nie jest lekko. Masa własna CLA w takim konfigu to ... Polsce. Dzięki szerokiej gamie wyprzedził w rankingu sprzedaży 2019 nie tylko marki premium, ale też wielu producentów oferujących zwykłe modele. Dobre wyniki to ...
-
Ford Focus Kombi 2.0 EcoBlue A8 Active
... krzesełkowych" wrażeń, których wciąż nie brakuje w tym segmencie (szczególnie w klasie premium). Siedziska wydają się płaskie, ale mają właściwy poziom miękkości. Przejdźmy ... duktów i chronią karoserię/podwozie przed i potencjalnymi uszkodzeniami i zarysowaniami. Poza tym, auto wyposażono w system trybów jazdy, który manipuluje elektroniką i napędem ...
-
Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC
... pamiętać, że pod prawą nogą wciąż czeka 408 KM, które błyskawicznie katapultują auto przy każdej dozwolonej prędkości. Kultura pracy całego układu jest niedostępna dla ... baterii. Tym producenci tłumaczą ich wysokie ceny. Testowany model należy oczywiście do świata premium i ma słuszne gabaryty, dlatego trzeba brać na to poprawki. Ile kosztuje ...
-
Bentley Continental GT V8 Convertible. Połączenie luksusu i mocy
... premium to zdecydowanie za mało. Wskaźniki są oczywiście cyfrowe i można je personalizować - zgodnie z własnymi oczekiwaniami i gustem. Bez względu na motyw, wszystkie przekazywane informacje są czytelne. Tuż obok znalazł się dotykowy ekran multimedialny, który po aktywacji zapłonu obraca się o 180 stopni. Gdy auto ...
-
Ford Kuga Plug-In Hybrid ST-Line. Czy zainteresuje klientów?
... umieszczone nisko, dlatego środek ciężkości nie został przeniesiony przesadnie do góry. Auto bardzo szybko reaguje na polecenia biegnące z koła kierownicy, a zawieszenie utrzymuje nadwozie ... oferowany to Titanium. ST-Line jest około 10 tysięcy droższy, a do odmiany premium, czyli Vignale trzeba dopłacić 30 tysięcy. Amerykańskiego SUV-a można nabyć ...
-
Zjawiskowa Alfa Romeo Giulia Veloce TI
... , ale żaden inżynier nie ingerował w konstrukcję układu jezdnego. I całe szczęście. Auto prowadzi się genialnie. Precyzja prowadzenia wprost imponuje i naprawdę nie dostrzegłem ... się polityka związana z rabatami i finansowaniem. Krótko mówiąc, w salonach innych marek premium można uzyskać nieco większe rabaty i szersze możliwości spłaty. W kraju, ...
-
Mercedes-Benz S 500 4MATIC L podnosi poprzeczkę
... , elementy na podsufitce, a nawet fotele. Po zmroku można poczuć się, jak w klubie premium – szczególnie po uruchomieniu świetnego zestawu audio. Pozostaje już tylko bagażnik. W ... bardzo dobrze dostrojony układ kierowniczy oraz tylna oś skrętna, która sprawia, że auto potrafi jeszcze skuteczniej wpisywać się w ostre łuki. W ciasnych miejscach może ...
-
Bentley Continental GT V8, czyli luksusowa katapulta na czterech kołach
... zmieniły się elementy oświetlenia, ale projektanci na szczęście nie przekombinowali. Auto prezentuje się równie atrakcyjnie, a przy tym nowocześniej od poprzednika. Wnętrze ... . Ogromnym wyróżnikiem jest jakość wykonania. To nie jest klasa premium, tylko poziom absolutnie luksusowy. Drewno, aluminium, skóra – z prawdziwego zdarzenia. Wszystkie ...
-
Volvo XC90 B5 Inscription: bardzo dobre, jeśli nie najlepsze
... drugiego rzędu, kufer rośnie do niemal 2000 litrów. Mały dostawczak, klasy premium, rzecz jasna. Technologia Szwedzi zmienili oznaczenia silnikowe i nie do końca wiem, dlaczego zrezygnowali ze ... lukę, by swobodnie wyjść z kabiny – bez uszkodzenia drzwi. To naprawdę duże auto, które na ciasnych parkingach nie czuje się idealnie. Jeżdżąc po ...
-
Mercedes-Benz C 220 d szyty na miarę
... milimetrów długości, 2033 milimetry szerokości (z lusterkami) oraz 1437 milimetrów wysokości. Rozstaw osi sięga natomiast 2865 milimetrów. Auto nie należy więc do największych reprezentantów segmentu D, ale modele premium nigdy nie walczyły o klientów swoimi gabarytami. I to raczej nigdy się nie zmieni. Wnętrze O ile karoserię ...
-
Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet City Sport
... powierzchni, by je łatwo porysować – a to spory problem nawet w modelach klasy premium. Projektanci wykonali więc kawał roboty, żeby było prosto, ale estetycznie. Po liftingu ... manualną, która przekazuje cały potencjał na oś przednią. Osiągi? Bardzo przyzwoite, jak na auto o masie 1470 kilogramów. Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet rozpędza się do setki w 10,1 ...
-
Alfa Romeo Stelvio 2.0 GME Turbo Veloce
... różnych płaszczyznach. W wielu kategoriach oferuje więcej, niż konkurenci – także należący klasy premium. Warto więc poznać ją bliżej żeby móc się przekonać. Ten model ... mówi samo za siebie. Pamiętajmy jednak, że wielu potencjalnych klientów widzi tym modelu auto rodzinne. Czy to oznacza rozczarowanie? Nic bardziej mylnego. Wspominany komfort jest ...