-
Jeep Grand Cherokee SRT. Po męsku...
... jest niezwykle przyjemne. Przy ruszaniu, zwłaszcza do tyłu, uwaga! Przy puszczaniu hamulca auto pełza bardzo powoli. To sprawia, że pojawia się pokusa dodania gazu – nawet ... kierownicę, mamy tu po prostu dużego SUVa, który zatrzymał się w połowie drogi do klasy premium. Materiały są przeciętne, ale nic nie skrzypi. Ekran multimediów jest duży i ...
-
Subaru Forester XT - powrót boksera
... mocniejszych terenówek. Na tyle, że może się pochwalić niemałymi osiągami. Do 100 km/h auto przyspiesza w 7,5 sekundy, a szybka jazda po asfalcie nie sprawia żadnych problemów (nawet do ... sprawa to kwestia statusu i rozpoznawalności marki. Mimo, że Subaru nie jest do końca Premium, to większość ją tak postrzega – i to zza kierownicy od razu czuć. PS ...
-
Volvo XC60 D5 AWD Inscription dla fanów długich podróży
... , staranne przeszycia czy chromowane wstawki tworzą klimat prawdziwego premium. Imponuje także design kokpitu łączący minimalizm z nowoczesnością i elegancją. ... wspomnieć o naszpikowaniu zaawansowaną technologią, która ma pomóc w zachowaniu zdrowia i życia. Auto wyposażono w wielu asystentów, którzy pomagają przy parkowaniu, ostrzegają o jadących ...
-
Toyota C-HR 1.2 Turbo Prestige. Powiew świeżości
... to 5,8 litra, a największy - 8,5 litra. Wrażenia z jazdy Podoba mi się dorosłość z jaką to auto zachowuje się na drodze. Nie ma tu mowy o jakichkolwiek sportowych ... się walka z kalkulatorem. Podstawowy wariant tego modelu, czyli 1.2 Turbo, 6-biegowy manual i wersja Premium to wydatek... 91 900 zł. Częściowo usprawiedliwia to dobre wyposażenie, choć ...
-
Volkswagen Arteon 2.0 TSI 280 KM - udana metamorfoza
... km w prawie trzystukonnym aucie jest do zaakceptowania. Moim zdaniem nikt by się nie obraził jakby auto dało radę zejść do 10 litrów. Owszem jest to w trasie możliwe, ale zauważalna turbodziura zachęca ... Arteona. Dla zachęty powiem, że cena zaczyna się od okolic 130000 zł, więc to nie półka Premium, a parę takich akcentów się znajdzie. Choćby ...
-
Majestatyczny Mercedes-Benz S 560 L 4MATIC
... Wrażenia z jazdy Klasa S genialnie przyspiesza, ale nie towarzyszą temu większe emocje. Auto jest bowiem genialnie wyciszone i świetnie odseparowuje podróżnych od otoczenia zewnętrznego. ... na miejsce, które zajmuje się w kabinie. Okiem przedsiębiorcy Topowy model marki premium nie będzie cenową okazją sezonu, co oczywiście nikogo nie może zaskakiwać. ...
-
Ford Mondeo Hybrid Vignale = ekologia+luksus
... ciało. Nie bez znaczenia jest także wzór i jakość tapicerki, które podkreślają charakter premium. Na tylnej kanapie również nie można narzekać. Przestrzeni jest pod ... się. Warto jednak wiedzieć, że potrafi też inaczej... Okiem przedsiębiorcy Auto reprezentujące segment D z bogatym wyposażeniem i napędem hybrydowym... Brzmi jak spory wydatek. ...
-
Lexus RC F. Narowisty kiedy chcesz, spokojny gdy potrzebujesz
... tylne koła wymaga od kierowcy umiejętności i pokory. Bez problemu można wprowadzić auto w poślizg, ale potrzeba wyczucia, by był on w pełni kontrolowany... Dużym utrudnieniem ... się kochać... Okiem przedsiębiorcy I tu dochodzimy do największych liczb. Lexus to marka premium, dlatego trudno oczekiwać niskich cen. Za bazowego Lexusa RC trzeba zapłacić ...
-
Mercedes-AMG A 35 4MATIC - szybki i drogi
... będziemy grzecznie obchodzić się z gazem. To cieszy jeszcze bardziej, gdy zorientujemy się, że auto waży aż 1578 kg. Wrażenia z jazdy A 35 jest naszpikowane elektroniką, stąd ... się nic więcej. Dopiero kilkadziesiąt tysięcy dalej zaczynają się oferty sportowych kompaktów premium. Klasa A w podstawie kosztuje 189 900 zł, co oczywiście nie jest niską ...
-
Mercedes-Benz CLA 220 4MATIC. Było dobre, teraz jest lepsze
... . Z jednostką współpracuje 7-biegowa przekładnia dwusprzęgłowa. Napęd? 4MATIC, dołączany. Choć to auto reprezentujące segment C, nie jest lekko. Masa własna CLA w takim konfigu to ... Polsce. Dzięki szerokiej gamie wyprzedził w rankingu sprzedaży 2019 nie tylko marki premium, ale też wielu producentów oferujących zwykłe modele. Dobre wyniki to ...
-
Ford Focus Kombi 2.0 EcoBlue A8 Active
... krzesełkowych" wrażeń, których wciąż nie brakuje w tym segmencie (szczególnie w klasie premium). Siedziska wydają się płaskie, ale mają właściwy poziom miękkości. Przejdźmy ... duktów i chronią karoserię/podwozie przed i potencjalnymi uszkodzeniami i zarysowaniami. Poza tym, auto wyposażono w system trybów jazdy, który manipuluje elektroniką i napędem ...
-
Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC
... pamiętać, że pod prawą nogą wciąż czeka 408 KM, które błyskawicznie katapultują auto przy każdej dozwolonej prędkości. Kultura pracy całego układu jest niedostępna dla ... baterii. Tym producenci tłumaczą ich wysokie ceny. Testowany model należy oczywiście do świata premium i ma słuszne gabaryty, dlatego trzeba brać na to poprawki. Ile kosztuje ...
-
Bentley Continental GT V8 Convertible. Połączenie luksusu i mocy
... premium to zdecydowanie za mało. Wskaźniki są oczywiście cyfrowe i można je personalizować - zgodnie z własnymi oczekiwaniami i gustem. Bez względu na motyw, wszystkie przekazywane informacje są czytelne. Tuż obok znalazł się dotykowy ekran multimedialny, który po aktywacji zapłonu obraca się o 180 stopni. Gdy auto ...
-
Ford Kuga Plug-In Hybrid ST-Line. Czy zainteresuje klientów?
... umieszczone nisko, dlatego środek ciężkości nie został przeniesiony przesadnie do góry. Auto bardzo szybko reaguje na polecenia biegnące z koła kierownicy, a zawieszenie utrzymuje nadwozie ... oferowany to Titanium. ST-Line jest około 10 tysięcy droższy, a do odmiany premium, czyli Vignale trzeba dopłacić 30 tysięcy. Amerykańskiego SUV-a można nabyć ...
-
Zjawiskowa Alfa Romeo Giulia Veloce TI
... , ale żaden inżynier nie ingerował w konstrukcję układu jezdnego. I całe szczęście. Auto prowadzi się genialnie. Precyzja prowadzenia wprost imponuje i naprawdę nie dostrzegłem ... się polityka związana z rabatami i finansowaniem. Krótko mówiąc, w salonach innych marek premium można uzyskać nieco większe rabaty i szersze możliwości spłaty. W kraju, ...
-
Mercedes-Benz S 500 4MATIC L podnosi poprzeczkę
... , elementy na podsufitce, a nawet fotele. Po zmroku można poczuć się, jak w klubie premium – szczególnie po uruchomieniu świetnego zestawu audio. Pozostaje już tylko bagażnik. W ... bardzo dobrze dostrojony układ kierowniczy oraz tylna oś skrętna, która sprawia, że auto potrafi jeszcze skuteczniej wpisywać się w ostre łuki. W ciasnych miejscach może ...
-
Bentley Continental GT V8, czyli luksusowa katapulta na czterech kołach
... zmieniły się elementy oświetlenia, ale projektanci na szczęście nie przekombinowali. Auto prezentuje się równie atrakcyjnie, a przy tym nowocześniej od poprzednika. Wnętrze ... . Ogromnym wyróżnikiem jest jakość wykonania. To nie jest klasa premium, tylko poziom absolutnie luksusowy. Drewno, aluminium, skóra – z prawdziwego zdarzenia. Wszystkie ...
-
Volvo XC90 B5 Inscription: bardzo dobre, jeśli nie najlepsze
... drugiego rzędu, kufer rośnie do niemal 2000 litrów. Mały dostawczak, klasy premium, rzecz jasna. Technologia Szwedzi zmienili oznaczenia silnikowe i nie do końca wiem, dlaczego zrezygnowali ze ... lukę, by swobodnie wyjść z kabiny – bez uszkodzenia drzwi. To naprawdę duże auto, które na ciasnych parkingach nie czuje się idealnie. Jeżdżąc po ...
-
Mercedes-Benz C 220 d szyty na miarę
... milimetrów długości, 2033 milimetry szerokości (z lusterkami) oraz 1437 milimetrów wysokości. Rozstaw osi sięga natomiast 2865 milimetrów. Auto nie należy więc do największych reprezentantów segmentu D, ale modele premium nigdy nie walczyły o klientów swoimi gabarytami. I to raczej nigdy się nie zmieni. Wnętrze O ile karoserię ...
-
Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet City Sport
... powierzchni, by je łatwo porysować – a to spory problem nawet w modelach klasy premium. Projektanci wykonali więc kawał roboty, żeby było prosto, ale estetycznie. Po liftingu ... manualną, która przekazuje cały potencjał na oś przednią. Osiągi? Bardzo przyzwoite, jak na auto o masie 1470 kilogramów. Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet rozpędza się do setki w 10,1 ...
-
Alfa Romeo Stelvio 2.0 GME Turbo Veloce
... różnych płaszczyznach. W wielu kategoriach oferuje więcej, niż konkurenci – także należący klasy premium. Warto więc poznać ją bliżej żeby móc się przekonać. Ten model ... mówi samo za siebie. Pamiętajmy jednak, że wielu potencjalnych klientów widzi tym modelu auto rodzinne. Czy to oznacza rozczarowanie? Nic bardziej mylnego. Wspominany komfort jest ...
-
Dacia Sandero 1.0 TCe CVT Expression
... czuć się pewnie. Tak, w małej Dacii. Komfort jazdy zasługuje na solidną czwórkę. Auto tłumi nierówności lepiej, niż sugeruje to jej budżetowy wizerunek. Nawet te poprzeczne ... budżetowy charakter nie jest już taki budżetowy… Owszem, daleko jej do klasy premium, ale w tym segmencie nie jest sumarycznie gorsza od wielu popularnych, znacznie droższych ...
-
Czy Alfa Romeo Tonale 1.5 T4 odniesie sukces?
... pozory. Układ napędowy zdecydowanie preferuje spokojne przemieszczanie się. Można odnieść wrażenie, że auto jest ociężałe, ale jestem pewien, że ma to związek z silnikiem, ... . Okiem przedsiębiorcy A teraz czas zajrzeć do cennika. Włoska marka ma charakter premium, a to jej najnowszy model, dlatego trudno oczekiwać promocji. Za bazową konfigurację ...
-
Renault Kangoo 1.5 Blue dCi EDC. Pragmatyzm jest zawsze w cenie
... , jest tu całkiem nowocześnie, a do tego estetycznie. Nie ma mowy o materiałach premium, ale jest lepiej, niż można było przypuszczać. Tworzywa, do których sięga ... Systemów z zakresu bezpieczeństwa jest oczywiście znacznie więcej. Klient może doposażyć auto w asystentów pasa ruchu, kontroli martwego pola czy adaptacyjny tempomat. Okiem ...
-
Mercedes-Benz A 220 4MATIC
... te boczne. Jeżeli chodzi o bagażnik, to cudów nie ma. Kompaktowy hatchback premium nigdy nie rywalizuje praktycznością i wymiarami, dlatego trudno oczekiwać od niego ... bardzo gwałtownych zmian toru jazdy. W normalnych warunkach trudno wyprowadzić to auto z równowagi. Mówiąc wprost, Mercedes-Benz A 220 4MATIC jest bardzo bezpieczny w prowadzeniu ...
-
Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+ budzi duże emocje
... ze srebrnymi rantami. Są tu także chowane klamki i masywne nakładki progowe. Auto wygląda tak imponująco, że nie poprawiałbym niczego w jego stylistyce. Fakt, to ... niektórych dekorów, które powinny być aluminiowe, a nie plastikowe. W końcu to klasa premium. Kolorystyka wnętrza to klasyczne połączenie. Czerń i czerwień zawsze dobrze wyglądają w swoim ...
-
Land Rover Discovery D250
... się z tłumu nie tracąc ani na walorach użytkowych, ani na charakterze premium. Teoretycznie, sytuacja win-win. Design tego samochodu jest monumentalny. Każdy kompaktowy ... siłę stanowi inność, która pozwala wyróżnić się na tle przewidywalnych konkurentów. Auto jest zdecydowanie nastawione na komfortową jazdę. Zawieszenie pozwala na duże przechyły ...
-
Renault Espace E-Tech
... od materiałów, które są zaskakująco dobre. Tak naprawdę można tu dostrzec aspiracje premium, co na pewno ucieszy potencjalnych użytkowników. Większość tworzyw ma przyjemną, miękką ... . Są one dobierane odpowiednio do obciążenia, prędkości i stylu jazdy. Efekty? Francuskie auto rozwija setkę w 8,8 sekundy i rozpędza się do 180 km/h. Ta druga wartość ...
-
Volvo V90 T8 eAWD, czyli kombi doskonałe
... elegancja jest zawsze w modzie. Poza tym, atrakcyjne detale podkreślają charakter premium. Gdyby nie oznaczenia, raczej trudno byłoby domyślić się, że to najmocniejsza ... udaje się utrzymać dzięki krótkim, ale stosunkowo częstym aktywacjom jednostki elektrycznej. Auto potrafi odzyskiwać energię podczas hamowania albo doładowywać „baterię” za pomocą ...
-
Renault Rafale E-Tech nie ma słabych stron
... (z pełną odpowiedzialnością), że w tym modelu można śmiało mówić o jakości premium. Materiały są bardzo przyjemne w dotyku, w większości miękkie, a także starannie spasowane ... lekkich szaleństw, co ujawnia przede wszystkim dopracowany układ jezdny. Auto „słucha” poleceń kierowcy, a przy tym nie generuje podsterowności, która w przednionapędowym ...
-
Land Rover Defender 110 3.0D I6 AWD
... które otwierają się na prawo. Wnętrze Czy prostota może mieć charakter premium? A i owszem, może i Land Rover Defender 110 jest tego znakomitym przykładem. ... off-road, rampowy ma 22,2 stopnia, natarcia wynosi 32 stopnie, a zejścia - dokładnie 37,7 stopnia. Auto zachowuje więc zdolności prawdziwej terenówki, jeżeli tylko kierowca nie obawia się o ...
-
Wynajem samochodu: liczy się nie tylko cena
... planujący dalekie wyprawy, powinni zastanowić się nad innymi opcjami. Jeżeli auto ma pomieścić więcej osób i bagaży, a jazda w ścisku nikomu się ... na komfortowej jeździe, powinny rozważyć rezerwację jednego z modeli vanów osobowych. Samochody klasy premium są przestronniejsze i idealnie nadają się na długie wycieczki. Jeszcze więcej udogodnień ...
-
Jeep: trzy nowe modele
... wyposażenia wnętrza należą: nowe siedzenia z pokryciem tkaninowym klasy Premium, skórzana kierownica z przyciskami sterowania audio oraz uchwyt sektora skrzyni biegów ... warunkach pogodowych. Do użytku codziennego przeznaczony jest tryb ‘4WD Auto’ dokonujący, za pośrednictwem zestawu czujników, odpowiedniego doboru i rozdziału momentu obrotowego na ...
-
Nowe BMW serii 1
... ogólny uzupełniony elementami stylistycznymi wskazującymi na dojrzały charakter auta i status premium nowego BMW serii 1; nowe możliwości indywidualizacji dzięki liniom stylistycznym: BMW ... tym segmencie z opcjonalną ośmiostopniową skrzynią automatyczną; jedyne na świecie połączenie funkcji Auto Start Stop ze skrzynią manualną jak i automatyczną; ...
-
Audi A2 concept
Audi A2 concept to elektryczny pojazd przyszłości. Studyjne auto ma klasyczną koncepcję rozplanowania przestrzeni na poziomie premium, zapewniającą wygodę czterem podróżującym osobom. Audi A2 concept ma tylko 3,80 metra długości, 1,69 metra szerokości i 1,49 metra wysokości, mimo ...