-
Mitsubishi Outlander PHEV - nowoczesność + klasyka
... prędkościomierz ma klasyczną formułę, o tyle obrotomierz został zastąpiony wskaźnikiem eco oraz skalami wykorzystywanej mocy elektrycznej i odzyskiwania energii. Tu obok umiejscowiono duży ekran dotykowy z prostym w obsłudze i czytelnym interfejsem. Niżej znalazł się niezależny panel klimatyzacji. Jeżeli chodzi o jakość użytych materiałów, to jest ...
-
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports
... wysoko, testowana Honda prowadzi się rewelacyjnie. Ogromnym zaskoczeniem jest zwartość całej konstrukcji i naprawdę bardzo przyjemne wpisywanie się w zakręty. Zawieszenie ma duży skok, ale jest sprężyste, dlatego motocyklista nie ma poczucia, że „pływa” po asfalcie. Africa Twin Adventure Sports naszpikowana jest nowoczesnymi ...
-
Renault Espace Blue dCi EDC Initiale Paris
... ? Obie są udane, dlatego wybór jest kwestią gustu lub dostępności rynkowej. Finansowanie Renault Espace Blue dCi EDC Initiale Paris obejmuje duży wachlarz możliwości. W ofercie są zarówno kredyt, jak i leasing oraz najem długoterminowy. Wszystkie warianty są bardzo elastyczne i można je dopasować do ...
-
Bentley Bentayga V8. Luksusowe auto kompletne
... dotykowy, za pośrednictwem którego mogą dostosować nie tylko siedziska i oparcia, ale też klimatyzację, położenie rolet czy oświetlenie. A bagażnik? Jest, całkiem duży. Nie wiem jednak, czy mówić o litrażu, czy skupić się na jego wykonaniu. Nawet w tym miejscu księgowi nie mieli nic do ...
-
SEAT Tarraco 2.0 TSI DSG Xcellence
... spore poczucie pewności przy wysokich prędkościach osiąganych na autostradach. W takich okolicznościach można też docenić naprawdę niezły poziom wyciszenia, jak na duży samochód popularnej marki. W tej kategorii nie poskąpiono ani jednego euro. Mimo ponad 4,7 metra długości, manewrowanie tym modelem nie sprawia najmniejszych ...
-
Fiat 124 Spider, czyli wiatr we włosach
... . Sama konstrukcja siedzisk i oparć nie budzi zastrzeżeń. Mają wystarczającą wielkość i oferują skuteczne podparcie boczne. Zakres regulacji może nie jest przesadnie duży, ale dobranie odpowiedniej pozycji nie będzie sprawiało kłopotu przeciętnemu Europejczykowi. Teoretycznie jest to mało istotna część pojazdu, ale w praktyce może ...
-
Citroen C3 1.2 PureTech EAT6 Shine po liftingu
... 300 litrów pojemności – całkiem przyzwoity wynik. Po złożeniu tylnej kanapy rośnie do 922 litrów. Warto dodać, że otwór załadunkowy jest duży. Próg mógłby zostać poprowadzony nieco niżej, co ułatwiałoby wkładanie cięższych przedmiotów. Technologia Gama benzynowych silników oparto na 3-cylindrowej konstrukcji o pojemności ...
-
BMW 220d Gran Coupe trzyma poziom
... także nie poskąpiono solidnych materiałów. Pojemność podstawowa wynosi 430 litry. Walizki zmieszczą się bez problemu, ale otwór załadunkowy nie jest duży, co jest typowe dla czterodrzwiowych pojazdów. Praktyczność zwiększają dzielone oparcia, siatka boczna i dodatkowy schowek. Technologia Sercem kompaktowego BMW jest 2-litrowy ...
-
Mercedes-AMG E 53 4MATIC+, czyli supersedan
... to bardzo duże zaskoczenie. Spodziewałem się nieźle wyprofilowanych siedzisk, a dostałem pełnoprawne kubełki w wydaniu premium. Genialnie wyglądają i są wzorcowo wykonane, oferują duży zakres regulacyjny, a przy tym idealnie „oplatają” ciało. Liczyłbym jedynie na nieco większą miękkość, ale rozumiem założenia projektantów w tej kwestii. W drugim ...
-
Opel Grandland X Hybrid4 - ekologia+osiągi
... wzrostu mogą zanotować tu wygodną podróż, ale miejsca na nogi jest mniej niż u części rywali. Pochwała należy się natomiast za duży kąt pochylenia oparcia zapewniający przyjazną pozycję na wiele godzin. Pod szeroką, elektrycznie sterowaną pokrywą kryje się bagażnik o stosunkowo skromnej pojemności ...
-
Peugeot 508 SW HYbrid PHEV GT
... pozytywnie wpłynąłby na ergonomię. Sam ekran działa całkiem sprawnie – wystarczająco szybko reaguje na polecenia. Fotele można osadzić nisko i to jest duży plus. Pozostały zakres regulacji też nie budzi zastrzeżeń. Kierowcy do 190 centymetrów wzrostu nie będą na pewno narzekać. Fotele mogą ...
-
Mercedes-Benz V 300 d 4MATIC - luksusowy van
... mogę Wam zdradzić, że sześć wakacyjnych walizek wchodzi bez problemu. I to takich damskich. Wiecie, o co mi chodzi. Technologia Duże auto, duży silnik? W erze downsizingu trudno tego oczekiwać. Mocy odmówić mu jednak nie można. To 2-litrowa, doładowana jednostka wysokoprężna zdolna generować 239 ...
-
SEAT Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive FR
... zakres. Z tyłu najwygodniej będzie dwóm osobom. Środkowe miejsce nie jest wyprofilowane. Poza tym, wysoko poprowadzony tunel ogranicza miejsce na stopy. Duży plus za dobry kąt pochylenia oparcia. Pod szeroką pokrywą znajdziemy bagażnik o pojemności 485 litrów. Nie jest to rekordowy wynik, ale ...
-
Suzuki SX4 S-Cross Hybrid 4WD Elegance
... tylnych oparć, możliwości przewozowe rosną do 1269 litrów. Tyle wystarczy, by zmieścić pralkę lub całkiem sporą lodówkę. Niski próg załadunku i duży otwór ułatwiają wkładanie cięższych przedmiotów. Technologia Co ciekawe, japoński SUV już w podstawie oferowany jest z układem hybrydowym. Co prawda jest to ...
-
Renault Talisman FL Blue dCi EDC Initiale Paris
... większych – i to klasy premium. Nie jest to laurka bez powodu. Ich rozmiary sprostają europejskim sylwetkom, są bardzo dobrze wyprofilowane, mają duży zakres regulacji i bardzo wygodne zagłówki. Do tego prezentują się świetnie. W tym przypadku mamy też do dyspozycji funkcje podgrzewania, wentylowania i rozbudowanego ...
-
Renault Megane R.S. po liftingu
... jest świetne. W drugim rzędzie też nie sposób narzekać. Owszem, nie ma tu takich możliwości, jak z przodu, ale kanapa oferuje wystarczająco duży kąt pochylenia oparcia. Osoby średniego wzrostu odnotują tu wygodną podróż. A bagażnik? Jest. I to całkiem spory. Jego możliwości sięgają 495 litrów ...
-
Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC dla szukających inności
... nie jest w stanie utrzymać tempa tego kwadratowego pojazdu, co mówi samo za siebie. Trudno jednak mówić o ekonomicznym charakterze układu napędowego. Duży potencjał silnikowy oraz sylwetka, która nie ma wiele wspólnego z aerodynamicznym klinem oznaczają wyraźne zapotrzebowanie na paliwo. Kierowca, który stawia na ...
-
Volvo V90 B4 Inscription - lepszy od rywali?
... jest niska (1820 kilogramów). Wrażenia z jazdy Prezentowany model nie jest tak zwarty, jak Klasa E czy Seria 5, ale oferuje na tyle duży komfort, że pozwala odpocząć za kierownicą. To wartość, która we współczesnej motoryzacji powoli zanika. Samochody mają coraz większe felgi, szybciej ...
-
BMW R18 - więcej niż cruiser?
... zdaniu… Byłem wśród osób, które chciały przyjrzeć się tej maszynie. Im było bliżej premiery, tym większe miałem wątpliwości. Nie za duży? Nie za czarny? Nie za niski? Nie za długi? Po pierwszym kontakcie już wiedziałem, że te wszystkie pytania mogę wrzucić ...
-
Lexus LC 500 CV - piękny kabriolet z genialnym silnikiem
... . Użytkownik może przesuwać centralny „budzik” za pomocą przycisku umieszczonego na kierownicy - prosty bajer, a wygląda, jak z przyszłości. Tuż obok zagościł natomiast duży ekran multimedialny. Co ciekawe, nie jest dotykowy. Prawdziwa rzadkość. Został zintegrowany z panelem sterowania umieszczonym pomiędzy siedziskami. Obsługa nie jest może ...
-
Abarth 595 Competizione - zawadiacki maluch
... i głębokie, dlatego świetnie podtrzymują ciało podczas gwałtownych zmian toru jazdy. Trudno jednak mówić o wysokim komforcie. Zakres regulacji też nie jest duży, ale to typowe dla kubełków. Z kolei w drugim rzędzie jest po prostu ciasno, jak w każdej innej konfiguracji tego modelu. Nadwozie pięćsetki ...
-
CUPRA Leon 2.0 TSI - sportowy kompakt, który niczego nie udaje
... pełne kubełki, ale na podparcie boczne nie można narzekać. Pod względem rozmiarów nie rozczarowują, choć przydałyby się nieco dłuższe siedziska. Duży plus za możliwość niskiego osadzenia. Warto dodać, że zintegrowane zagłówki są wygodne. W drugim rzędzie bez problemu zmieszczą się dwie osoby ...
-
Opel Mokka 1.2 Turbo A8 GS Line - zaskakująco dorosłe auto
... regulacji, jak na ten segment. Podobnie jak u większości konkurentów, przydałoby się nieco dłuższe siedzisko. Zastosowanie wysuwanej „końcówki” byłoby dobrym pomysłem. Duży plus za naprawdę przyzwoite podparcie boczne. W drugim rzędzie nie ma przesadnie dużo miejsca. Jest go wyraźnie mniej, niż w Crosslandzie. Czarna ...
-
Renault Megane E-TECH spełnia oczekiwania?
... bardzo przyzwoite prowadzenie, które daje pewność nawet przy wysokich prędkościach. Co istotne, nie czuć naprawdę poważnej masy własnej, a to już duży plus w hybrydach plug-in. Nie bez znaczenia jest również odpowiedni poziom tłumienia nierówności. W tej kategorii francuskie auto wciąż znajduje się w czołówce ...
-
BMW R18 Classic
... równie ważne, redukcje nie są przesadnie często konieczne. Ten sprzęt „jedzie momentem” i każdorazowe odkręcenie gazu pozwala na szybkie nabieranie prędkości. Duży plus za bardzo dobre zestopniowanie skrzyni. Okiem przedsiębiorcy Ile kosztuje BMW R18 Classic? Ceny tej konfiguracji startują od 110 240 ...
-
BMW 128ti da się lubić
... holdery, ładowarkę indukcyjną, złącza USB). Fotele osadzono bardzo nisko, co spodoba się kierowcom żądnym sportowych wrażeń. Ich zakres regulacji jest duży. Bardzo dobrze, że zastosowano przedłużane siedzisko. Wydaje się ono płaskie, ale w praktyce dobrze podpiera uda. Drugi rząd nie oferuje już ...
-
Renault Arkana E-Tech Intens - modny i wygodny
... wykorzystać, bo klapa otwiera się wraz z szybą. Kształty nie są może wyjątkowo regularne (wycięte burty), ale to nie przeszkadza w pakowaniu. Duży plus za szeroki otwór załadunkowy. Próg mógłby jednak być poprowadzony nieco niżej. Aczkolwiek trzeba pamiętać, że to SUV. Technologia Jak ...
-
Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid E-Four E-CVT Elegance
... pozycję mogą więc dobrać osoby o skrajnych sylwetkach. Z kolei na tylnej kanapie będzie wygodnie dwóm pasażerom. Środkowe miejsce jest oczywiście węższe. Duży plus za godny kąt pochylenia oparcia. Niektórzy o tym zapominają i trzeba siedzieć, jak na krzesłach… A co z bagażnikiem? Oddaje do dyspozycji 490 ...
-
Alfa Romeo Stelvio 2.0 GME Turbo AT Q4 TI
... i trzeba liczyć się z wysokim tunelem pomiędzy stopami. Na pochwałę zasługuje godny kąt pochylenia oparcia. Pod szeroką pokrywą kryje się całkiem duży bagażnik. W podstawowej konfiguracji oddaje do dyspozycji użytkowników 525 litrów pojemności. Po złożeniu drugiego rzędu jego możliwości rosną do 1600 litrów ...
-
Hyundai i30 N rozstawia konkurencję po kątach
... . Czy po liftingu oferuje jeszcze więcej? Zacznijmy od tego, że Hyundai i30 N zadebiutował w 2017 roku, co oznacza, że ma już duży bagaż rynkowych doświadczeń. Wtedy jeszcze nikt nie podejrzewał, że pierwszy prawdziwie usportowiony model tej marki będzie rozstawiał po kątach europejską ...
-
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI DCT Executive
... pozytywne zaskoczenie. Jego pojemność sięga 400 litrów, co jest naprawdę świetnym wynikiem. Bez problemu zmieszczą się tu dwie duże walizki. Duży plus za podwójną podłogę. Wadą jest natomiast wysoko poprowadzony próg załadunku. Otwór też mógłby mieć większą średnicę, ale musi być ...
-
Mercedes-Benz C 220 d szyty na miarę
... nawiewu. Fotele zostały osadzone stosunkowo nisko, co spodoba się kierowcom o sportowym zacięciu. Można je oczywiście podnieść – zakres regulacji jest naprawdę duży. Pochwała należy się za długie siedzisko, które dobrze podpiera nogi. Ogólnie rzecz biorąc, wyprofilowanie zasługuje na wysokie noty. W drugim rzędzie ...
-
Renault Koleos 2.0 Blue dCi Xtronic 4x4 Initiale Paris
Francuski SUV klasy średniej ma duży bagaż rynkowych doświadczeń, ale wciąż stanowi ciekawą ofertę. Jakie są jego wady i zalety? Renault Koleos drugiej generacji jest produkowane od ...
-
Dacia Duster 1.3 TCe EDC ulubionym autem polskim kierowców
... . Wysocy pasażerowie nie będą mieli za dużo przestrzeni na nogi. Z kolei bagażnik oddaje do dyspozycji 411 litrów pojemności. Otwór jest duży, a progu załadunku znajduje się na akceptowalnej wysokości. Nie ma tu za wielu praktycznych dodatkow. Użytkownik może skorzystać z mocowań w podłodze i haczyków ...
-
Ford S-MAX 2.5 Hybrid ST-Line - wymierający gatunek?
... zawsze wyróżniał się pod tym względem. Zegary są mieszanką klasyki i nowych technologii. Tarcze wskaźników mają normalne skale, ale wypełnia je duży ekran rozbudowanego komputera pokładowego. Nie jest to tak zaawansowany instrument, jak choćby w Focusie, ale na tyle użyteczny, że nie można ...