-
Volvo V40 D3
... , by zerwać z łatką „Volvo, marka dla geriatryków”. Wnętrze Wnętrze auta to majstersztyk. Ergonomii od Szwedów powinni uczyć się nawet akuratni w każdym calu Niemcy. Kokpit jest bowiem ... w obu niemieckich „megaklasykach”, moim zdaniem, nie jest zbyt wygodna. Nie brakuje też, czego o obu Niemcach powiedzieć nie można, miejsca na kolana, ani na ten ...
-
Audi A3 Sportback 2,0 TDI Ambiente
... zaprojektowane na nowo. I to prawdę pisząc czuć, bo autem jedzie się bardzo wygodnie, czego nie można było powiedzieć o „krótkim” A3 - szczególnie siedząc na tylnej kanapie. Jako ... musimy podejść z tym pierwszym. Wszak pojazd bazujący na Golfie i nieco mniejszy od Varianta kosztuje od 94 do 127 tysięcy złotych. Model testowy, to wydatek rzędu 126 ...
-
Lexus GS 250 Prestige
... kupna. Bok samochodu jest bardzo klasyczny. W zasadzie nie ma tutaj niczego, czego już byśmy gdzieś nie widzieli. Podobne wrażenia budzi tył samochodu, który kojarzy ... . Sam ekran podzielono na dwie części. Na jednej wyświetlane są (w zależności od tego, co wybierzemy): nawigacja, klimatyzacja, wykresy informujące o zużyciu paliwa i stylu jazdy, oraz ...
-
Ford Focus ST
... idealnie podtrzymują ciało. Do tego sprawdzają się podczas wielogodzinnej jazdy, czego doświadczyłem na własnej skórze. Tylna kanapa ma podobny charakter, aczkolwiek ... 6,5 sekundy. Jak widać nieco wyżej, nazwa jednostki napędowej zaczyna się od „Eco”, do czego należy podejść z dużym dystansem… Producent deklaruje, że w cyklu mieszanym można osiągnąć ...
-
Citroen C3 Picasso 1,6 VTi Exclusive vs. Ford B-MAX 1,6 TDCi Titanium
... oczywiście szansa zawarcia umowy kredytowej. Okres trwania wynosi od 12 do 60 miesięcy. Producent preferuje ... czego wstydzić. Ma przestronniejszą i bardziej praktyczną kabinę, a także większy bagażnik. Ponadto spore doświadczenie rynkowe tego modelu może dać mocny argument podczas negocjacji w salonie. Wybór jest więc uzależniony tylko i wyłącznie od ...
Tematy: Citroen, Citroen C3, Ford B-MAX, Citroen C3 Picasso, Ford, testy samochodów, testy aut, samochody -
Ford Fiesta ST
... nieco zbyt dużo przycisków, ale w sumie możemy w miarę szybko połapać się co i do czego służy. Mnie nieco denerwował zbyt skomplikowany interfejs sterowania strefą audio, ale po ... swoje salony dealerskie. Kredyt to możliwość zakupu auta na raty przez okres od 12 do 60 miesięcy. Preferowany jest zakup przy minimalnym 10-procentowym wkładzie własnym. ...
-
Audi A3 Limousine 1.8 TFSI S-Tronic
... nie wygląda jak w standardowym sedanie. Linia szyby opada nieco jak w autach typu liftback, czego efektem jest bardziej dynamiczny wygląd. A3 nie prezentuje się jak nudny ... Dynamic, Individual lub Efficiency. Okiem przedsiębiorcy W polskich salonach Audi A3 Limousine kosztuje od 99,7 tys. złotych do 133,6 tys. złotych i jest dostępny w trzech ...
-
Skoda Rapid 1.6 TDI Elegance
... % (od 1 do 7 lat, wkład własny od 0%, raty równe lub malejące, oprocentowanie 3,99%), Kredyt Roczna Rata (1,2,3 lub 4 lata, wkład własny od 20%, raty malejące, roczne, oprocentowanie 0% dla okresu rocznego i 3,99% dla pozostałych okresów). Podsumowanie Skoda Rapid to porządny i praktyczny samochód. W prezentowanej wersji posiada wszystko, czego ...
-
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi Exclusive AT to auto kompletne
... wygodne, elektrycznie sterowane, dobrze podpierają ciało, mają funkcje podgrzewania i masażu. Czego chcieć więcej? Wygodnych zagłówków. I takie też są. Jakby ... od 24 do 60 miesięcy, z czynszem inicjalnym od 0 do 45% (również w PLN). Podsumowanie Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi Exclusive AT to samochód kompletny. Ma wszystko to, czego możemy oczekiwać od ...
-
BMW E34 518 Touring ma sporo asów w rękawie
... auta. W moim garażu stał prawie nieużywany przeze mnie Opel Astra II z silnikiem 1.8 o mocy 125 KM, czego do dzisiaj jeden zakompleksiony „redaktor” nie umie mi wybaczyć. Od dawna chciałem zamienić go na coś ciekawszego, ale Opel się nie psuł, zapewniał przyzwoite osiągi (9,2 0-100 ...
-
Nissan Note: japońska niespodzianka
... to w mieście czy na trasie stanowi przyjemność a nie obowiązek. Jedyne, do czego można, a wręcz trzeba się przyczepić to umiejscowienie komputera pokładowego po ... silnika Największe oczarowanie stanowi naszym zdaniem silnik. Teoretycznie z takiego malucha, o przyspieszeniu od 0 do 100 km/h wynoszącym według fabrycznych danych 13,7 sekundy, nie można ...
-
Ford Fiesta ST jak damska sportsmenka
... „Szybkich i wściekłych”, aczkolwiek różnica jest wyczuwalna. Zwłaszcza, że „turbo benzyna” zbiera się od samego dołu, a swoje maksimum mocy osiąga już w okolicach 4000 RPM. ... wady za nic nie umniejszają frajdy z jazdy i ostateczną ocenę! Dlatego też czego chcieć więcej? Niestety tak jak w przypadku sportsmenek, nie ma ich uniwersalnych i tak samo ...
-
Hyundai ix35 - co za dużo to niezdrowo
... trasie samochód spalił jedynie litr mniej. Inaczej jest jednak z ceną zakupu Hyundaia – od razu dostajemy 5-letnią gwarancję, a bazowo model z tym silnikiem kosztuje około 105 tysięcy ... dobrym wynikiem. Dzięki niemu Hyundai ix35 staje się prorodzinnym autem, a w razie czego do dyspozycji pozostają jeszcze relingi. Słowem uzupełnienia dodam, że układ ...
-
BMW 435i to rasowy cruiser
... jedyna już chyba marka na świecie, do której wsiadając nawet z zawiązanymi oczami od razu zgadniemy w jakim aucie siedzimy. Kokpit jest bardzo rozsądnie uporządkowany i perfekcyjnie ... , że miłośnicy tuningu i obijających się o siebie organów wewnętrznych nie mają tu czego szukać – mimo pakietu M, 435i jest po prostu wygodne. Potrafi być też naprawdę ...
-
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI DSG 4x4 - to kosztuje
... odpowiedniej pozycji nawet wysokim osobom. Bardzo wysokim. Czego chcieć więcej? Przestronnej kanapy. I w drugim rzędzie też jest się z czego cieszyć. Miejsca nie brakuje ani na długość ... kolei dla przedsiębiorców czeska marka przygotowała leasing w dwóch wariantach: Leasing Niskich Rat (opłata wstępna od 10 do 45%, okres spłaty 24, 36, 48 lub 60 ...
-
Honda CR-V dla 35-latka z żoną i dwójką dzieci
... były już wtedy obecne na rynku wersje z napędem na wszystkie koła, ale – do czego do dzisiaj Honda stara się nie przyznawać – nie działał on tak, jakbyśmy ... FL ma też minimalnie powiększony rozstaw kół, ale po kolei. Z zewnątrz Japońscy projektanci od początku wiedzieli co robią, w końcu CR-V jest wśród klientów jednym z najpopularniejszych wyborów w ...
-
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Instyle Navi po liftingu
... ingerencji look Outlandera zyskał na zadziorności, czyli na tym, czego brakowało nieco nijakiej wersji sprzed liftingu. Delikatnym zmianom uległa także tylna część ... zasadzie jest bardzo niewiele. Identyczne z wersja przedliftową są zegary. Za to jakby od nowa zmieniono sterowanie multimediami, a więc i panel środkowy. Co jeszcze zmieniono? ...
-
Temperamentny Seat Leon ST Cupra 280
... Auto jeździ perfekcyjnie. Naprawdę, nie mam się do czego przyczepić. Przyspieszenie, trzymanie się drogi, ... Czego mi zabrakło? No cóż, po pierwsze, wrażeń akustycznych. Golf R dzięki zestawowi głośników brzmi jak V8. Dlaczego podobnego systemu poskąpiono Seatowi? Ne wiem. Wiem za to, dlaczego wnętrze auta, choć ładne i ergonomiczne, wyraźne odstaje od ...
-
Citroen C4 Grand Picasso - inaczej niż wszyscy
... i relingi) auto nie wygląda masywnie, a to istotne w tworzeniu vanów. Dlatego też sądzę, że pod względem wizualnym konkurencja ma się czego uczyć od Citroena. Z funkcjonalnością jest już trochę gorzej, bo w dużym samochodzie wolałbym chyba drzwi przesuwne niż otwierane tradycyjnie. Lekko kosmicznie jest również ...
-
Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI AT6 Cosmo ma sporo do zaoferowania
... to rozwiązanie złe. Kiedy już się do tego przyzwyczaimy i poznamy co i do czego, docenimy po raz kolejny inżynierów i projektantów z Russelsheim. Auto rodzinne musi zapewniać komfort ... pokaźny wachlarz finansowy. Dla przedsiębiorców przygotowano leasing do 84 miesięcy z opłatą wstępną od 1 do 45%. Warto przy tym zaznaczyć, że raty mogą być równe, ...
-
Renault Megane 1.2 Energy TCe Bose. Bardzo dobra oferta
... projektanci zapominają. Czy atrakcyjna sylwetka zmniejszyła funkcjonalność bagażnika? Tylko odrobinę, czego efektem jest wysoki próg załadunku. Poza tym detalem ... czego potwierdzeniem jest pracująca pod maska testowego egzemplarza jednostka TCe o pojemności 1,2 litra. Dysponuje ona mocą 130 KM (przy 5500 rpm) i momentem obrotowym wynoszącym 205 Nm (od ...
-
Lexus GS F V8 477 KM - dwie twarze
... dechy. Auto katapultuje się w przód z niesamowitą siłą wydając przy tym (od ok. 3,5 RPM) niesamowite doznania akustyczne. Niestety część z nich to emulator ... Lexusie jest bardzo szybka i działa z wyraźnym szarpnięciem co potęguje adrenalinę. Jedyne do czego mogę się przyczepić to jej automatyczne wytracanie prędkości biegami. Robi to zbyt agresywnie ...
-
Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet ALLGRIP - czysta perfekcja?
... . Można więc liczyć na kredyt do nawet 96 miesięcy. W przypadku leasingu opłata wstępna wynosi od 0% a wartość końcowa – od 1 do 35%. Pozostałe warunki dostosowywane są indywidualnie, dlatego o szczegóły należy pytać we własnym zakresie w ... . Jeżeli więc nie będziemy czepiać się szczegółów, to Vitara naprawdę zapewni nam niezłą radość z jazdy. Czego ...
-
Volkswagen Caddy Alltrack 2.0 TDI DSG
... litrów. Caddy może być zatem autem rodzinnym i użytkowym - wszystko zależy od aktualnych potrzeb właściciela. Technologia Kolejną miłą niespodzianką jest ukryta technologia. Pod ... najmniejszych zastrzeżeń. Nie jest też przesadnie wrażliwe na boczne podmuchy wiatru, czego akurat trudno uniknąć przy takich gabarytach. Jeśli chodzi o układ kierowniczy to ...
-
Infiniti Q30 S 2.2D AWD Sport - weekend na Podlasiu
... Zawieszenie stara się być - mimo sportowych ambicji - dość łaskawe dla pleców podróżnych, czego nie da się powiedzieć o 19 calowych felgach. Czasem bywa twardo. W pewnym momencie ... , czy tym nieszczęsnym oknem dachowym, nie jest ani wyraźnie tańszy, ani znacząco droższy od konkurencji. Czy jest lepszy albo gorszy? Jest inny. Sprawdźcie sami, czy ...
-
Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 130KM wciąż świeży
... posiada bardzo regularne kształty oraz kilka przydatnych schowków oraz haczyków. Jedyne do czego można się przyczepić to do braku miejsca na roletę pod podłogą w przypadku ... a do uszu pasażerów nie dociera zbyt dużo dźwięków. Zadbano o odpowiednią izolację od wiatru oraz od dźwięków wydawanych przez jednostkę napędową. Na pochwałę zasługuje także ...
-
Peugeot 308 GTi - hot hatch z potencjałem
... Pod względem przestrzeni bagażowej, sportowy Peugeot też nie ma się czego wstydzić. Podobnie jak słabsze odmiany, oddaje do dyspozycji 420 litrów wolnej przestrzeni ... umożliwiający sprawne przyspieszanie przy każdej prędkości już od najniższych obrotów. Tzw. turbodziura praktycznie nie istnieje. Do czego więc mógłbym się przyczepić? Skrzynia powinna ...
-
Sprzedaż nowych samochodów 2016
... – mówi Paweł Gos, prezes zarządu Exact Systems. - Podkreślenia wymaga jednak, że od czasów wejścia do Unii Europejskiej Polacy zdecydowanie częściej decydują ... ). Wśród 20 najpopularniejszych marek samochodów osobowych, 5 zanotowało ponad 30% wzrost r/r, z czego 3 to Mercedes, Audi i BMW. Powoli rośnie także rynek hybryd i samochodów elektrycznych – ...
-
Imponujący Peugeot 3008 2.0 BlueHDi Allure
... osiągnie wynik o przynajmniej litr korzystniejszy dla portfela. Najnowsze 3008 to też mnogość systemów. Lista wyposażenia może obejmować praktycznie wszystko, czego można oczekiwać od samochodu tej klasy. Oprócz wspomnianych foteli z masażem, ekranów czy podświetleń, znajdziemy tu m.in.: okno dachowe (elektrycznie otwierane), nawigację monitorującą ...
-
Citroën C3 1.2 PureTech Feel. Na pewno oryginalny
... przyjął piękne krągłości a`la C4 Picasso. I to było doskonały pomysł. Bo czego jak czego, ale urody francuskiemu minivanowi nie brakuje. Z profilu mu bliżej do ... I nie do końca bezpieczne. A wystarczyło pod wyświetlaczem wrzucić kilka dodatkowych przycisków od nawiewów systemu wentylacji. Sytuację ratuje nieco kierownica wielofunkcyjna. Ale to tylko ...
-
Citroen C3 Shine 1.2 PureTech - maluch z charakterem
... czego został stworzony, czyli przemierzanie miejskich, nierównych arterii, będzie więcej niż dobry. Ma wszystko czego można oczekiwać od ...
-
Audi Q2 2.0 TDI quattro S tronic. Mały wielki suv
... Summa summarum, bardzo przyjemny dla oka projekt. Wnętrze Audi stawia na jakość i minimalizm, czego kolejnym dowodem jest kokpit Q2. Nie ma tu żadnych szaleństw, ale ... prowadzenia. W Q2 zastosowano progresywny układ kierowniczy zmieniający położenie kinematyczne w zależności od charakteru obrotu wieńcem. Pisząc bardziej po ludzku, dostosowuje się do ...
-
Nowy Peugeot 5008
... 3008. To jednak nie oznacza, że oba modele różnią się tylko detalami. Wręcz przeciwnie! 5008 jest o około 20 centymetrów dłuższy, z czego 16,5 cm przypada na rozstaw osi. Mamy więc wyraźnie większe drzwi drugiego rzędu i zupełnie inny tył karoserii, który zmienia proporcje ...
-
Polacy już gotowi na silnik hybrydowy i elektryczny?
... i kosztowej. Silnik elektryczny to niska emisja CO2, brak hałasu, większa niezależność od cen ropy, niższe koszty eksploatacji. Zanim jednak ten rodzaj napędu zadomowi ... samochodów posiada alternatywny napęd. W 2025 roku ten udział ma wzrosnąć do 24%, z czego tylko jedną czwartą będą stanowić auta elektryczne, pozostałe to napęd hybrydowy (65%) ...
-
Ford S-max 2.0 TDCi 180 KM AWD Vignale - luksusowy autobus
... się trochę jak pancernym czołgiem, który głęboko wpada w uskoki na drodze) i reakcja na szybko pokonywane zakręty odbiegają na niekorzyść od tego, do czego przyzwyczaił mnie tylko trochę mniej ociekający luksusem S-max. Spalanie też cały czas wychodziło jakby trochę wyższe niż poprzednio – średnio ...