Ford Ranger 2016 wjeżdża do salonów
2016-04-29 00:33
Przeczytaj także: PREMIERA Ford Ranger PHEV
Według zapewnień producenta auto ma oferować nabywcom, dzięki nowym jednostkom napędowym, niższe zużycie paliwa. Pod maskę odświeżonego Forda trafią 3 różne silniki Diesla. Dwa z nich mają pojemność 2,2 litra i moc 130 KM oraz 160 KM. Trzeci będzie dostępny w Rangerze z podwójna kabiną w wersji Wildtrack. To konstrukcja o pojemności 3,2 litra generująca 200 KM. Napęd będą przenosić skrzynie manualne i automatyczne, 6-biegowe. Niemal wszystkie wersje standardowo wyposażone są w napęd na cztery koła. Wyjątkiem jest odmiana z pojedynczą kabiną, która dostępna będzie również z napędem na jedną oś.Ranger jest najlepiej sprzedającym się pick-upem na polskim rynku. I tak, według zapewnień przedstawicieli marki, ma pozostać. Dzięki ładowności przekraczającej tonę i możliwości pociągnięcia ponad 3-tonowej przyczepy, auto jest jednym z najbardziej wydajnych przedstawicieli tego gatunku dostępnych w Polsce. W pobitym polu zostawia zarówno Toyotę Hilux, jak i Isuzu D-MAX.
fot. mat. prasowe
Ford Ranger 2016 - z boku
Pick-up zyskał nową stylizację nadwozia, a szczególnie grill, reflektory i tylne światła.
fot. mat. prasowe
Ford Ranger 2016 - wnętrze
Prawdziwa rewolucja dokonała się w kokpicie - ten wygląda teraz jak w aucie… osobowym.
Jak sprawuje się nowy Ranger w praktyce? Otóż, w terenie jest nie do zatrzymania. Testowa trasa przebiegała w wyrobiskach kopalni piasku. Pomimo szczerych chęci, nie zakopaliśmy auta. 3,2-litrowy Wildtrack wydostawał się bez problemu z każdej opresji. Może brodzić w wodzie o głębokości 800 mm, co jest zasługą 23-centymetrowego prześwitu. Twardy niczym serce szefa kiedy prosimy o podwyżkę, okazał się też zaskakująco delikatny w czasie testu drogowego. Oczywiście, trudno mówić o komforcie niczym w aucie osobowym, ale szczerze mówiąc, jest… niewiele gorzej. I to jest jeden z największych atutów tego mastodonta.
fot. mat. prasowe
Ford Ranger 2016 - z tyłu
Pod maskę odświeżonego Forda trafią 3 różne silniki Diesla.
fot. mat. prasowe
Ford Ranger 2016 - przód
W zależności od wielkości kabiny (pojedyncza, czteromiejscowa krótka i pięciomiejscowa długa), a także silnika kosztuje od 98 do 168 tysięcy brutto.
Odświeżony Ranger wjeżdża właśnie do salonów. W zależności od wielkości kabiny (pojedyncza, czteromiejscowa krótka i pięciomiejscowa długa), a także silnika kosztuje od 98 do 168 tysięcy brutto.
fot. mat. prasowe
Ford Ranger 2016 - z przodu
Niemal wszystkie wersje standardowo wyposażone są w napęd na cztery koła.
Test Ford Ranger MS-RT - sportowy pick-up z charakterem i mocnym dieslem
oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)
Najnowsze w dziale Moto
-
Test Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ Luksusowy kabriolet z napędem na cztery koła i potężnym V8
-
Czy chińskie samochody elektryczne są bezpieczne? Eksperci ostrzegają
-
Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Przyszłość motoryzacji już tu jest
-
Prawo jazdy kat. C jednak nie od 17 lat. Parlament Europejski zdecydował










7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem