-
Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC
... oczywiście szersze. Pasażer wybierający to środkowe musi liczyć się z brakiem wyprofilowania i wysokim tunelem pomiędzy stopami. Kąt pochylenia oparcia zapewnia natomiast duży komfort. Osoby podróżujące na kanapie mają oczywiście do dyspozycji własną strefę klimatyzacji. W porównaniu do poprzedniej generacji, bagażnik wyraźnie urósł - o równe ...
-
Opel Grandland GSe ma kilka mocnych argumentów
... musi być lepsza od pozostałych. Oto Opel Grandland GSe w pełnej okazałości. Jak powszechnie wiadomo, ten samochód ma już za sobą duży wachlarz rynkowych doświadczeń, dlatego nie dziwi, że przeszedł lifting. Jego efektem jest nowy front z przeprojektowanym zderzakiem, zmienionymi reflektorami i grillem, którego ...
-
Peugeot 508 SW 1.5 BlueHDi EAT8 GT
... ma odpowiednią rozdzielczość i prosty interfejs, ale jego działanie mogłoby oferować wyższy poziom płynności. Przednie fotele są bardzo wygodne. Ponadto, zapewniają duży zakres regulacji. Siedziska można osadzić nisko i wydłużyć, dzięki wysuwanej części. I właśnie tak to powinno wyglądać. Kierowca ma do dyspozycji funkcje ...
-
Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+ budzi duże emocje
... , który zaskakuje skutecznością. Nawet w słoneczne dni nie ma żadnego problemu z odczytywaniem wszelkich informacji. Zresztą, wszystkie motywy są bardzo czytelne i umożliwiają duży zakres personalizacji. Kierownica? Świetnie leży w dłoniach. Pod tym względem może stanowić wzór. Na jej podwójnych ramionach umieszczono przyciski dotykowe. Są ...
-
Volvo V90 Cross Country B5 nie ma słabych stron
... własnej, prezentowane auto potrafi zmieścić się w 8 litrach. Mówię tu o cyklu mieszanym i jeździe bez żadnych wyrzeczeń. Wrażenia z jazdy Układ napędowy ma duży potencjał, ale nie zachęca do dynamicznej jazdy. Użytkownik ma świadomość, że w każdej chwili może skorzystać ze sporej mocy, ale charakter ...
-
Alfa Romeo Giulia FL 2.0 GME Turbo Q4
... estetyczne, ale nie ma tu żadnych detali, które sugerowałyby „wyższą poprzeczkę”. Fotele genialnie wyglądają i tak też podpierają. Oba posiadają bardzo duży zakres regulacji, który obejmuje przedłużanie siedzisk. Właśnie tak to powinno wyglądać. Co więcej, ich twardość została dobrana tak, by nie ...
-
Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC zasługuje na uznanie
... węższe i mniej komfortowe. Do tego, pasażer musi liczyć się z wysokim tunelem między stopami. Na tych bocznych siedzeniach jest znacznie wygodniej. Duży plus za godny kąt pochylenia oparcia oraz szeroki otwór drzwiowy ułatwiający dostęp do środka. Projektanci nie zapomnieli także o bagażniku, który ...
-
Mercedes-Benz GLC Coupe 300 e 4MATIC
... niemal cała odpowiedzialność za jazdę spoczywa na silniku spalinowym, który musi sobie radzić z dużą nadwagą. W tym przypadku można pokonać naprawdę duży dystans na prądzie, co w wielu przypadkach pozwala wyeliminować codzienne korzystanie z jednostki benzynowej. Wszystko zależy więc do tego, jak duże przebiegi ...
-
Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi EAT8
... , to nic nie prowokowałoby w nim do korzystania z mocy. Układ kierowniczy jest precyzyjny, ale przy tym stosunkowo miękki. Z kolei zawieszenie ma duży skok i skutecznie tłumi nierówności, nawet te poprzeczne. Choć pozwala na wyraźne przechyły, nie eliminuje właściwego poziomu bezpieczeństwa. Podsterowność pojawia się ...
-
DS 4 Cross E-Tense dla tych, którzy chcą się wyróżniać
... odpowiednią pozycję. W drugim rzędzie wystarczy przestrzeni dla dwóch osób średniego wzrostu. Środkowe miejsce jest węższe i nieco ograniczone tunelem między stopami. Duży plus należy się za dwa punkty świetlne w podsufitce oraz dysze nawiewu. Kąt pochylenia oparcia mógłby jednak być nieco większy. Kompakt ...
-
Luksusowy Mercedes-AMG SL 43
... nie jest mała - chyba, że kierowca zamierza poświęcić odrobinę bieżnika. Wiecie, co mam na myśli. Potencjał tego samochodu jest naprawdę duży, jeżeli zdamy sobie sprawę z jego przeznaczenia. To nie jest idealny wóz do wożenia dzieci z domu do szkoły czy przedszkola. Znacznie ...
-
Jaguar F-Pace SVR bezkonkurencyjny w swoim segmencie
Sportowe osiągi, praktyczność i modne nadwozie to połączenie, które jest bardzo pożądane przez polskich klientów. Samochody, które je oferują cieszą się zazwyczaj bardzo dużym wzięciem. Od razu można wskazać „niemiecką trójkę”, która dominuje w rankingach sprzedaży. Istnieje jednak bardzo ciekawa alternatywa - i to nieoczywista. Ten brytyjski SUV ...
-
Ford Focus ST Performance o sportowym charakterze
... co do tego najmniejszych wątpliwości. Wróćmy jeszcze na moment do początku tego materiału. Wspomniałem, że ten mocny kompakt pozwala na duży poziom integracji. I to prawda. Kierowca może poczuć się, jak jeden z istotnych elementów całej konstrukcji. W nowych modelach tej klasy jest to ...
-
Usportowiony Mercedes-AMG S 63 E Performance
... męczyć wzrok. Dezaktywacja opiera się jednak na jednym przycisku, dlatego nie jest to problematyczne. Najważniejsze, że zakres motywów jest bardzo duży i nie zabrakło klasycznych tarcz, które można wzbogacić nawigacją albo komputerem pokładowym. Wszystko cacy. Przed wskaźnikami znalazła się kierownica z wieńcem wzorowo ...
-
Skoda Karoq 2.0 TDI 115 DSG, czyli SUV na trudne czasy
... . „Dotyk” nie zdominował kokpitu Karoqa. I to jest dobra informacja. Przejdźmy więc do konkretów. Zegary są cyfrowe i można je personalizować. Zapewniają duży zakres konfiguracji, a do tego są naprawdę czytelne. Przed nimi zagościła kierownica, której wieniec dobrze leży w dłoniach. Poza tym, naprawdę ładnie ...
-
Renault Espace E-Tech
... nie szturmowali salonów sprzedaży na tyle, by zachowanie poprzedniej koncepcji samochodu było ekonomicznie rozsądne. Decyzja francuskiej marki jest więc uzasadniona. Duży SUV w takim wydaniu ma sporo sensu. Jest wystarczająco komfortowy, przestronny, dobrze wykonany i nowoczesny. W wersji siedmioosobowej może nie zapewni równych warunków ...
-
Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC, stara szkoła w nowym wydaniu
... luki parkingowe. Najbardziej odczuwalna jest jego masę własna, szczególnie podczas hamowania. I warto mieć to na uwadze, gdy na drodze panuje duży ruch. Krótko mówiąc, trzeba utrzymywać bezpieczny odstęp od poprzedzającego pojazdu. Okiem przedsiębiorcy To przedstawiciel segmentu E premium, dlatego trudno spodziewać się ...
-
Volkswagen Touareg eHybrid - trudno go nie polubić
... . Volkswagen Touareg eHybrid posiada także jednostkę elektryczną o mocy 136 koni mechanicznych. Choć zapowiada się widowiskowo, potencjał systemowy nie jest tak duży, jak można było przypuszczać - wynosi 381 koni mechanicznych, co pozostaje godną wartością. W przenoszeniu stada na koła odpowiada ośmiobiegowy, dwusprzęgłowy automat ...
-
Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV Xtronic 2WD
... . Nie jest to rekord w tej klasie, ale z pewnością wystarczy, by przewieźć sporą liczbę paczek ze sklepu meblowego. Pomoże w tym także duży otwór załadunkowy. Technologia Niektórych na pewno zaskoczy, że pod maską tego sporego samochodu pracuje trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,5 litra. To ...
-
Opel Corsa 1.2 Turbo to solidne auto
... zachować lakier bez skaz. Komfort jazdy też nie budzi zastrzeżeń. Zawieszenie radzi sobie całkiem nieźle z nierównościami. Prześwit jest na tyle duży, że można bezproblemowo pokonywać wysokie krawężniki. Warto podkreślić, że w aucie jest także długa lista systemów wsparcia, które czuwają nad kierowcą ...
-
Mercedes-Benz CLE 300 4MATIC Kabriolet
Rynek kabrioletów nie jest duży, ale wciąż można na nim znaleźć ciekawe propozycje - szczególnie te premium. Prezentowany model ze Stuttgartu jest tego najlepszym dowodem. Ma ...
-
Peugeot 308 1.5 BlueHDi EAT8 GT, czyli wysoka jakość i oszczędność
... swobodną konwersacją pomiędzy osobami w obu rzędach. I to się chwali. Diesel nie jest koniecznością kompakcie, ale przypomina, jak miło jest mieć duży moment obrotowy i niewielkie spalanie. Przy większych przebiegach naprawdę trudno o lepsze źródło napędu - szczególnie wtedy, gdy auto jest użytkowane poza miastem ...
Tematy: hatchback, samochody kompaktowe, diesel, Peugeot 308, Peugeot, testy samochodów, testy aut, samochody -
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio - piękna i charakterna
... , ale też oferują wysoki komfort. I są one lepszym rozwiązaniem do takiego samochodu. Pamiętajmy, że Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio to wciąż duży sedan, a nie auto wyczynowe, dlatego musi zachowywać odpowiedni poziom użyteczności. Podkreślają to również wysuwane końcówki siedzeń, elektryczna regulacja czy pamięć ...
-
Nowe Mitsubishi Outlander PHEV - jakie wrażenia po premierze?
... szybciej, ale trzeba liczyć się z poważną masą własną. Tak, japoński model do lekkich nie należy, ale usprawiedliwia to naprawdę bardzo duży akumulator trakcyjny, którego pojemność to 22,7 kWh. Zgodnie z normami WLTP, zasięg w trybie elektrycznym wynosi 86 kilometrów. Dla wielu użytkowników będzie ...
-
Mercedes-Benz V 300 d 4MATIC FL może zastąpić limuzynę
... własna V-Klasy w tej konfiguracji to aż 2336 kilogramów, ale i tak można liczyć na ponadprzeciętne osiągi. Niektórych może zaskoczyć, że tak duży i, bądź co bądź, użytkowy samochód przyspiesza do setki w zaledwie 7,9 sekundy. Ponadto, potrafi osiągać 220 km/h. Nie można mieć zatem najmniejszych ...
-
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid to synonim motoryzacyjnej kompletności
... interfejs nie budzi żadnych zastrzeżeń. To nie jest koniec „ekranizacji”. Przed pasażerem jest jeszcze jeden instrument - nieco mniejszy, ale wciąż duży. Nie ma żadnej odpowiedzialnej roli. To oczywiście gadżet (opcjonalny), który ma podkreślać nowoczesność auta. Jako samochodowy dinozaur, wolałbym w tym miejscu ...
-
Dacia Duster ECO-G bezkonkurencyjna cenowo
... , mocno pochylona szyba i wyrazisty spojler. Na klapie bagażnika zagościła pełna nazwa samochodu - aby nikt nie miał wątpliwości. Wnętrze Kabina zdradza duży postęp - szczególnie pod kątem designu. Nie jest już tak surowo i ciemno, jak w „drugim” Dusterze. Jeżeli chodzi o jakość wykonania, to nie ...
-
Citroen C4 X mHEV ma szanse na sukces
Można odnieść wrażenie, że francuska marka wciąż stara się wyróżniać na coraz mocniej obsadzonym rynku samochodowym. Pomagają w tym nowe modele, które bywają oryginalnymi mieszankami. Citroen C4 X mHEV jest tego znakomitym przykładem. Mimo że jest udanym autem, nie cieszy się dużym zainteresowaniem polskich klientów. Dlaczego? Teoretycznie, ma ...
-
Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG
Aktualnie oferowany kompakt z Wolfsburga ma już duży bagaż rynkowych doświadczeń. Nic więc dziwnego, że przeszedł mały lifting. Jego efektem jest między innymi zwiększona wydajność napędowa. Świetnym tego ...
-
Volvo V60 T6 eAWD budzi emocje
... eAWD za 244 900 złotych. To dużo drożej, ale pamiętajmy, że wersja PHEV to najbardziej zaawansowana z hybryd, która może pokonać duży dystans w trybie elektrycznym. I tak też jest w tym przypadku. Na szczycie oferty znajdziemy jeszcze mocniejsze, 455-konne wydanie, czyli T8 eAWD. Różnica ...
-
Jeep Renegade PHEV Trailhawk
Trudno uwierzyć, jak duży bagaż doświadczeń ma prezentowany samochód. Jest w produkcji od 2014 roku, co oznacza, że przetrwał dłużej, niż wszyscy konkurenci. Choć jego ...
-
CUPRA Formentor PHEV VZ
... odrobinę sportowego stylu. Centralny ekran dotykowy posiada pokaźne gabaryty i wystaje poza obrys podszybia. Można odnieść wrażenie, że jest wręcz za duży. Jego interfejs charakteryzuje się czytelnością, choć sama obsługa byłaby bardziej ergonomiczna, gdyby udało się wygospodarować konwencjonalne przyciski funkcyjne oraz niezależny ...
-
Citroen Berlingo Van XL
... w swojej klasie. Karoseria To już trzecia generacja tego dobrze znanego auta użytkowego. Jej debiut nastąpił w 2018 roku, co oznacza naprawdę duży bagaż doświadczenia rynkowego. Pamiętajmy jednak, że w segmencie pojazdów dostawczych inaczej patrzy się na wiek konstrukcji. Tu liczą się takie wartości ...
-
Renault Rafale E-Tech 4x4 może zaskoczyć
... esprit Alpine. Choć linia dachu wyraźnie opada, tylne drzwi zapewniają szeroki otwór i łatwy dostęp. Sama kanapa jest bardzo wygodna i posiada duży kąt pochylenia oparcia. Miejsca jest pod dostatkiem nawet dla trzech wysokich pasażerów. Tu najlepiej widać, że to reprezentant segmentu D. Z tej ...
-
Ford Transit Custom MS-RT, czyli strzał w dziesiątkę
... zdarzali się pozdrawiający rowerzyści, a to już zakrawa o pierwszy krok do pojednania ze zwolennikami lekkich jednośladów. Prowadzenie testowanego Forda ujawnia, jak duży postęp zrobiono w tym segmencie. Seryjny Ford Transit MS-RT daje dużą pewność, nawet przy większych prędkościach. Układ kierowniczy oferuje wystarczającą precyzję ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem